בשבועות האחרונים אוהדי מכבי נתניה בנו תסריט דמיוני לפיו קבוצתם מגיעה במחזור הסיום למשחק הכרעה על הירידה מול הפועל חיפה – וכך הם מגשימים את רצונם לנקום בטל בנין בזירה המושלמת.

החל מאתמול בערב התסריט הפך למציאות, וברשתות החברתיות התכונה לקראת משחק החוץ בשבת הקרובה היא גדולה מאוד, פי כמה מאשר לקראת משחק הבית מול הפועל עכו (מחר, שני, 19:30 בספורט1 וב-HD). רצונם של האוהדים להוריד את הפועל חיפה מגיע בעקבות הסברה הרווחת בקרב קהל היהלומים על כך שטל בנין הוא האחראי הבלעדי והאשם בירידת הליגה של מכבי נתניה לפני שנתיים.
היום (ראשון) לקראת שעות הצהריים יפגשו מנכ"ל הקבוצה, רועי דניאל, וחמו, יוסי מאור המחזיק בכ-25 אחוז ממניות הקבוצה, עם ראש העירייה מרים פיירברג כדי לדון בעתיד הקבוצה. נעשים מאמצים אדירים כדי לסייע לקבוצה, זאת למרות חוסר שביעות רצון מהתנהלות המועדון בתקופה האחרונה.

לרוני לוי ולשחקניו מצפה כאמור כבר מחר משחק בעל חשיבות גדולה מאוד בכל הקשור לזהות היורדות העונה בליגת העל, כאשר הם יארחו בשעה 19:30 את הפועל עכו. לוי ניסה לחפות על שביתת השחקנים במהלך השבוע האחרון באמצעות אימונים אינטנסיביים במיוחד תוך שהוא מבהיר לשחקניו פעם אחר פעם את חשיבות המפגש מול עכו. הבלם עידו לוי מורחק ואת מקומו במרכז ההגנה יתפוס ירין חסן.