השוער הספרדי, חואן פאבלו קולינאס, הפך בשבועות האחרונים לאיש המרכזי בהצלחת מכבי תל אביב בדרך לתואר האליפות ולמשחק גמר גביע המדינה נגד הפועל באר שבע. המאמן, פאקו אייסטראן הבהיר בסיום ה-1:1 מול הקבוצה של אלישע לוי כי "פאבלו מצטיין לאורך כול העונה, לא רק במשחק נגד הפועל באר שבע, הוא מקרין על כול הקבוצה". אם פאקו ימשיך בעונה הבאה, קולינאס יועדף על פני אוסטין אג'ידה ואופיר מרציאנו.

השוער עצמו אמר: "כל השחקנים בקבוצה ממתינים להחלטה של המועדון לגבי מעמדם, כך גם אני. אם תהיה לי הצעה ממועדון אחר באירופה, הבחירה הראשונה שלי היא מכבי תל אביב. אמתין בסבלנות להחלטה שלהם לגבי המשך דרכי. אני יודע שאני יכול להמשיך לשחק טוב ברמות האלו".
על הירידה ביכולת בהשוואה לשנתיים האחרונות אמר קולינאס: "יכול להיות שהקבוצה לא טובה כמו בשנתיים הקודמות, כל משחק הוא קשה ורואים זאת בתוצאות, ולדעתי מי שחושב שקל פשוט טועה. מי מהאוהדים שרוצה לראות במשחקים תוצאות של 0:5 שילך לראות את המשחקים של ברצלונה בספרד".

על השבוע הקרוב בו תשחק מכבי נגד ק"ש בליגה ובגמר הגביע נגד הפועל באר שבע: "המשחק החשוב הוא המשחק הקרוב נגד הפועל קריית שמונה, אבל אנחנו חושבים גם על גמר הגביע. אני חושב שאפשר לנצח את שני המשחקים, זה לא יהיה בקלות ולכן נגיע ונשחק בפוקוס של 100 אחוז".
מכבי תל אביב לא ניצחה בחוץ מאז סוף חודש ינואר (0:1 נגד אשדוד), 7 משחקים בהם שיחקה לא טוב. לאורך כל העונה דיבר פאקו על החודשים אפריל מאי כחודשים בהם הקבוצה תהיה בשיא כושרה, ולא כך.
אייסטראן: "התוכנית נגד באר שבע הייתה להכריע את המשחק במחצית הראשונה, בה לא כבשנו את השער השני שהיה גומר את הסיפור. במחצית השנייה שינינו את השיטה וגם הדברים לא הסתדרו. אין כאן עניין של עייפות, זה לא תרוץ ואין לחץ בקבוצה לזכות באליפות. צריך לנצח את קריית שמונה, המטרה היא אליפות ובדרך התוצאות פחות חשובות במשחקי החוץ".
הכרטיסים הצהובים שספגו אתמול נוסא איגייבור ודור פרץ ימנעו מהם לשחק בגמר הגביע. הקפטן, שרן ייני, התלונן על פציעה ויטופל כמו הבלם קרלוס גרסיה כדי שיוכלו לחזר מהר לסגל.