מכבי תל אביב ערכה הבוקר (שני) מסיבת עיתונאים לקראת משחק הגומלין נגד היברניאנס (2:1) בהשתתפות המאמן הסרבי סלבישה יוקאנוביץ' והקפטן ערן זהבי.
אלופת מלטה תתארח מחר (שלישי, 20:20, ישיר בספורט1 וב-HD) לעיני בלומפילד מלא עד אפס מקום ובשורות הצהובים יודעים כי מדובר במשחק שעליהם חובה לנצח, אחרת חלום אירופה יתנפץ מוקדם מהצפוי. ערן זהבי, כפי שהודה מאמנו במסיבת העיתונאים, לא צפוי לפתוח בהרכב
"זה היה יום רע עבורנו, לא עבדנו טוב טקטית או טכנית. החמצנו הזדמנויות רבות במחצית הראשונה ואנחנו צריכים להשתפר משמעותית. אני מבין לחלוטין שזו לא הרמה של מכבי תל אביב וכעת זה בידיים שלנו לתקן את הסיטואציה אליה נקלענו" אמר סלבישה יוקאנוביץ' בפתיחת דבריו על המשחק הראשון נגד היברניאנס במלטה.

"התכנית שלנו במלטה לא עבדה טוב, וכעת זה בידיים שלי ושל השחקנים שלי לנסות למצוא פתרון אחר" המשיך הסרבי והודה בכישלון מול היברניאנס בחצי הראשון של ההתמודדות, "אנחנו מכבי תל אביב, הקבוצה הטובה בישראל. אני המאמן הראשי ועליי האחריות, זה נורמלי בכדורגל. מה ששוחחתי עם השחקנים בסיום המשחק יישאר בינינו".
"אנחנו ננסה לתקוף ולהבקיע שערים. זו לא תכנית למשחק אחד, אני מאמין שאנחנו יכולים להיות טובים התקפית ולא נסתפק בשער אחד. נלחץ אותם כבר מהפתיחה וננסה להכריע את המשחק. אני חייב לכבד את כל יריבותינו וכך גם את היברניאנס. אמרתי אחרי המשחק הראשון שהיברניאנס ניצחו אותנו בצדק ואנחנו לא מחכים לטעויות מצדם. בבית שלנו אנחנו ננסה להבקיע שערים".
יוקאנוביץ' בחר שלא להגיב הפעם על תכניות הרכש של המועדון ואמר כי יתייחס לכך רק לאחר המשחק מחר: "אני מפוקוס במשחק החשוב נגד היברניאנס וזה הדבר שעומד לפנינו. זה פשוט לחכות עוד יום אחד ואז אשיב על שאלות מסוג זה".
המאמן גם התייחס לקפטן שלצדו, שלא שותף במשחק הקודם: "ערן זהבי לא שותף במשחקי ההכנה ואנחנו מאמינים שהוא לא היה כשיר מספיק לסוג כזה של התמודדות. הוא שחקן מאוד חשוב למכבי, אבל מדובר בהחלטה שקיבלנו כי כשהוא יהיה כשיר ב-100 אחוז הוא יהיה חשוב לנו וישרת אותנו למשך עונה שלמה".

יוקאנוביץ' נשאל על עזיבת מכבי ת"א אם הקבוצה תודח מול היברניאנס והשיב: "אני לא אתפטר. יש לנו חוזה חתום וזו לא שאלה שצריך לשאול אותי. אני כאן בחודש האחרון ואין לי תכנית לעזוב". 
 
ערן זהבי התייחס לפציעתו ולתהליך ההחלמה האורך: "אני גאה להיות קפטן מכבי ת"א ומקווה לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. זו פציעה נורמלית, מכה בשריר שהתפתחה קצת מעבר. אני פה ויכול לשחק".
 
החלוץ אף התייחס לתפקידו "החדש", חלוץ מדומה, השיטה בה שיחק תחת המאמן הקודם פאקו אייסטראן: "אני לא יודע אם אשחק בתפקיד הזה בעונה הזו. נהנתי בעונה שעברה וזה עשה טוב לקבוצה שזה הכי חשוב. אשחק בכל תפקיד שיגידו לי. אני שחקן חשוב לקבוצה, אבל מכבי ת"א לא תלויה בי. משחק אחד זה לא קנה מידה".
 
לסיום הוסיף זהבי: "עבדנו כל העונה שעברה כדי להעפיל למסגרת אירופית ואנחנו מקווים לעשות את זה. חיכינו לרגע שנשחק בבלומפילד מול הקהל שלנו. זו תהיה אופרה אחרת. נדבר במסיבת העיתונאים בשבוע הבא על משחק יותר קשה".