בית"ר ירושלים תעמוד לדין בקרוב, אבל כפי הנראה, היא לא היחידה שתגיע על מנת להגן על עצמה בבית הדין.


  
היום (שלישי) פורסם ב"במבט" בערוץ הראשון כי גם קבוצת שרלרואה, אשר אוהדיה השמיעו קריאות גזעניות ואף הצדיעו במועל יד, יועמדו לדין בשל הדברים הללו וצפויים גם הם לחטוף עונש חמור מאופ"א. כידוע, הארגון ממש לא עובר בשתיקה על מקרים שכאלו, ובעבר הורחקו קבוצות ממפעלים, הושתו משחקי רדיוס וקנסות כבדים מאוד.

בית משפט השלום בירושלים החליט הבוקר (שלישי) להרחיק אוהד בית"ר ירושלים שהיה מעורב במופע האבוקות בשרלרואה לשנה מהמגרשים. האוהד יידרש להתייצב בתחנת המשטרה בזמן משחקי הקבוצה.
 
מדובר בהליך מהיר של תנאי מעצר והגבלת תנועה כתגובה לתקרית במשחק בחמישי, כאשר המשטרה מוסיפה לחקור את המעורבים בפרשה אותם כבר זיהתה דרך צילומי הווידאו שנשלחו אליה מהמשטרה הבלגית. 
 
הזימון לדין נעשה במסגרת החקירה במשטרת מרחב מוריה וההרחקה נעשתה בהתאם לחוק איסור אלימות בספורט. השופט שמואל הרבסט קיבל את בקשת המשטרה במלואה והוציא צו האוסר על האוהד להיכנס לכל מגרש כדורגל בארץ , לרבות מגרשי אימונים, ולהתייצב בתחנת המשטרה בזמן משחקי בית"ר ירושלים עד לתום עונת 2015/16.
 
"אם בעבר 'שריפת המועדון' היתה בדיחה אשר מצאה את ביטויה במערכון המפורסם של הגשש החיוור", כתב הרבסט בהחלטתו, "הרי שכיום בדיחה כזו כבר איננה בדיחה ואין בה שום צחוק, הומור או מסירות לקבוצה. קבוצה מעודדים בשירים, בלבוש ובמילים, לא באבוקות, לא בחזיזים ולא בשריפת המועדון פשוטו כמשמעו״.
 
הדיונים בהקשר לאוהדים הנוספים נמשכים בבית משפט השלום בירושלים.בינתיים, הודיעה משטרת ישראל כי פענחה את ניסיון ההתנקשות באלי טביב במארס השנה וכי תגיש כתבי אישום נגד שלושה המעורבים לטענתה בירי על בעלי בית"ר ירושלים סמוך לביתו בכפר שמריהו. מדובר בשירן דהרי, ישראל קדושים ודימה רובינסקי, בלם מכבי הרצליה.