בהפועל ת"א מרוצים מקצב חזרתו לכושר של החלוץ דודו ביטון. ביטון, שהצטרף מעט מאוחר למחנה האימונים עבר קיץ לא קל בשל הפציעה שחווה בסיום העונה האחרונה בעינו, דבר שהתבקש ממנו לנוח מעבר לנורמה והכנתו הפיזית התעכבה.

מאז הצטרף למחנה האימונים, יחד עם חבריו בברלין, ביטון עבד עם הצוות הספרדי על שיפור בכושר גופני בלבד ולא שותף באף משלושת משחקי האימון של הקבוצה עד כה, אך המאמן ססאר מנדיונדו יודע שמדובר בתוספת כוח משמעותית לחוד ההתקפה הלוקה שלו בדמותו של ביטון. במשחק האימון האחרון מול א.א.ק אתונה היוונית (חמישי, 18:00, ישיר בספורט2), צפוי החלוץ לקבל דקות משמעותיות.
במקביל, אמיר כבירי, בעלי הפועל ת"א מפעיל ביומיים האחרונים לחצים כבדים על הבלם לוקאס וינטרה להצטרף למועדון ואף הגדיל את הצעתו לבלם. המגעים עם היווני מתנהלים באופן ישיר בין השניים ואם לפני כמה ימים הבהיר הבלם כי הוא מעדיף לשקול אפשרויות אחרות, כעת עושה רושם שההצעה מהפועל קורצת לו יותר וקיימת התקרבות מסוימת בין הצדדים שפיתחה אופטימיות בקרב ראשי המועדון והצוות המקצועי בנוגע להשלמת העסקה.

במקביל הפועל מחפשת אחר חלוץ זר ברמה גבוהה ואינה מוצאת בשלב זה. ההמתנה לליביו אנטל נמשכת כשמאחורי הקלעים נעשים מאמצים גדולים להסדיר את העסקה, כאשר המגעים כזכור בין אנטל להפועל וקבוצתו הטורקית, גנצ'רלברליג'י החלו לפני למעלה מחודש ימים אך טרם ונמצא פיתרון.