הקיץ של מכבי חיפה היה בגולת כותרת של דבר אחד. אין ספק שחזרתו של רוני לוי הקיץ למועדון בו זכה בשלוש אליפויות רצופות היא הבשורה של המועדון לקראת העונה הקרובה. מכבי חיפה החליפה ב-4 השנים האחרונות לא פחות משישה מאמנים ומאמן קשוח בעל שיטה כמו רוני לוי היא בדיוק הבשורה לה ציפו האוהדים בקיץ הנוכחי. גם אי אפשר להתעלם משבירת שיא המנויים של אוהדי הקבוצה שדווקא לאחר עונה חלשה של המועדון הראו מפגן כוח מרשים ועד עכשיו רכשו מעל ל-18,000 מנויים. המטרה: לחזור לצמרת ולקרוא תיגר על האליפות. הנה לכם הפגרה הירוקה בנקודות.

תחזית אופטימית:
בניגוד לארבע השנים האחרונות בהן הקבוצה איבדה נקודות כבר במחזורים הראשונים - הפעם היא מצליחה לאגור אותן, שואבת ביטחון ורצה עד הסוף. רוני לוי בעזרת שחקני הרכש, דרינצ'יץ' המונטנגרי, ואליינטה הספרדי ואופיר קריאף בתוספת הסגל שנשאר מהעונה שעברה מצליחים ללכת ראש בראש עם מכבי ת''א והפועל ב''ש וגם לזכות באליפות בפוטו פיניש של העונה.

תחזית פסימית:
העובדה שבמועדון עדיין לא החתימו שני זרים נוספים בנוסף לאי שביעות רצונם של האוהדים מההתנהלות המקצועית ומאבקי כוח בין המאמן רוני לוי לקפטן יוסי בניון, גורמת לכך שהתסריט של העונות הקודמות מתממש. הפעם גם החיזוק של הרגע האחרון לא הועיל, והירוקים ללא לוי שפוטר כמו קודמיו, נגררים לפלייאוף התחתון.
פריצת העונה:
איסמעיל ריאן. לאחר שנתיים של השאלה, מכבי חיפה החזירה את הקשר המצטיין וכבר במשחקי גביע הטוטו ראינו את האשראי שנתן המאמן רוני לוי לקשר שצמח בכרמל. האוהדים שואפים להשתלבות של שחקני הבית בקבוצה הבוגרת, ועושה רושם שריאן בהחלט עשוי להיות אחד מהכוחות המחודשים של הירוקים העונה.
עקב האכילס:
מכבי חיפה שוב מתחילה את העונה לא כמו שאוהדיה ציפו. הקבוצה שוב פותחת עונה בלי שני שחקנים מרכזיים ועם שלושה זרים בלבד. אם יש משהו שיכול להפיל את מכבי חיפה העונה זו ההתנהלות המקצועית שמגיעה כמו בשנים האחרונות לפתיחת העונה ללא סגל מלא. גם עניינו האגו ובייחוד אחרי המאבק במתוקשר בין רוני לוי ליוסי בניון, עשוי להיות למועדון לרועץ בעונה הקרובה, כאשר הקבוצה תצטרך את הקפטן בכושר כשהוא עסוק רק במשחק.
טריוויה
רוני לוי הוא המאמן הראשון בעידן הבעלות של יעקב שחר שחזר לקדנציה שנייה.
מכבי חיפה התחילה את דרכה כקבוצת פועלים. מושג שמזוהה דווקא עם הפועל חיפה.