בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, שוהה בארצות הברית ולא יהיה ביום שני במחזור פתיחת העונה באצטדיון טדי נגד הפועל תל אביב. במועדון סימנו את המשחק נגד האדומים כמבחן במאבק נגד ארגון "לה פמיליה" ונגד גילויי אלימות וגזענות.

בקבוצה מצפים לכמות של כ-20 אלף צופים ונערכים לקראת אפשרות שחלק מהאוהדים אשר נאבקים באלי טביב ינסו לגרום לנזק לבית"ר ירושלים. החשש בבירה הוא שרבים מהאוהדים עלולים להוביל פעולות מחאה נגד השוער אריאל הרוש ונגד השחקנים הערבים בהפועל תל אביב.
  

באצטדיון אמורים להיות כוחות מוגברים של שוטרים שינהגו באפס סובלנות לכול ניסיון להוביל לפרובוקציות ולגרום לענישת בית"ר ירושלים.
בהודעת בית"ר ירושלים הבוקר נאמר "מבקשים מהאוהדים להביא אהבה ועידוד למגרש ולא חלילה את צורת הביטוי או ההתנהגות אשר תפגע בקבוצה. להניח כל אלמנט של אלימות וגזענות ולהוקיע אותה מתוכנו. נעשה כל פעולה להילחם בתופעה ולא נסבול עוד תופעות של קריאות גזעניות או כול ביטוי אלים".
בתוך כך, בקבוצה נמשכים המאמצים להעביר את קשר מכבי תל אביב דן איינבינדר. המו"מ מול מכבי תל אביב נמשך כשהפערים הכספיים ניתנים לסגירה.
ההחלטה בנושא המשך דרכו של החלוץ הרומני ולאד מראר שיצא לטיפולים בארצו בפציעה בשרירי הבטן תהיה של אלי טביב עם שובו לישראל ערב ראש השנה.