מכבי חיפה הביסה אמש 0:4 את הפועל עכו והשיגה את ניצחונה הביתי הראשון העונה - ובזכות שלוש הנקודות גם עלתה לראשונה העונה מעל הקו האדום.



הירוקים משוחררים ורגועים יותר בזכות הניצחון, ואת אותה גישה הקרין גם מאמן הקבוצה, רוני לוי, שהתראיין הערב (ראשון) בתכנית הספורט של 103FM.



"משהו לא טוב עובר על מכבי חיפה. כשאני הגעתי למכבי חיפה דברים היו קצת פחות טובים ואני לא מסתיר את זה שיש בעיות. גם עכשיו הדברים לא מושלמים ויש הרבה מה לתקן. זה עניין של תהליך - אנחנו נשנה ונתקן את הדברים", הבהיר המאמן.

לוי נשאל האם לפני המשחק מול עכו אמר לעצמו שיתפטר במקרה של הפסד והשיב: "זה לא היה על הפרק. הרגשתי ואני יודע שהביאו אותי למכבי חיפה לתהליך כדי לסדר דברים, גם אם זה ייקח זמן. זה מה שאני הבנתי. אני עובד קשה עם הצוות שלי כדי למצוא את הנוסחא לסדר את הדברים ואני מאוד מאמין בדרך שלי".

פתיחת העונה עבור לוי הייתה כלל לא קלה, וכללה לא מעט דיווחים על קרע בחדר ההלבשה בינו ובין כוכביו, בראשם הקפטן יוסי בניון והחלוץ אלירן עטר. המאמן הגיב לשאלה האם ייתכן שסמכותו נפגעה: "אם לא הייתי רוצה מישהו, הוא לא היה במכבי חיפה. אני חושב שאנחנו מאחורי זה ושהדברים במכבי חיפה יותר ברורים היום. אם הייתי רוצה ודורש מיענקל'ה שמישהו יעזוב את מכבי חיפה, הוא היה עוזב. לא היה ספק לגבי זה לרגע".

המאמן גם נשאל על חזרה אפשרית של יניב קטן למועדון בתפקיד מקצועי: "הוא סמל ושחקן עבר גדול במכבי חיפה. יכול להיות שבאחד הימים הוא יחזור למכבי חיפה".

ייתכן שפאנל התכנית הפתיע את רוני לוי כששאל האם קטן לא שב למועדון בעקבות סכסוך עם יוסי בניון, והמאמן ענה בנחרצות:"אני לא יודע שמערכת היחסים ביניהם לא טובה. מבחינתי, מבחינת הצוות המקצועי, אנחנו מלאים. יכול להיות שיש למכבי חיפה תכניות לעתיד לגבי קטן, את זה אני לא יודע, אבל טבעי ששחקן כזה גדול באחד מן הימים יחזור למועדון".

לסיכום נשאל האם נכשל במכבי חיפה, לנוכח העובדה שקבוצתו צברה שמונה נקודות ב-8 המחזורים: "אני לא מודד את ההצלחה או אי הצלחה ע"פ שמונה משחקים. בתקשורת רוצים לעשות את זה לטווחים קצרים, אבל כישלון נמדד לטווחים ארוכים. אני בטוח שהקבוצה תתחבר, הבאנו מספר שחקנים חדשים וייקח לנו זמן".