מככי פ"ת ממשיכה לבסס את מעמדה בצמרת טבלת ליגת העל. אתמול היא שמרה על מקומה כשניצחה 0-2 את הפועל כפ״ס באצטדיון המושבה. המארחים לא היו טובים יותר, ואפילו לא הגיעו ליותר מצבים, אלא היה זה המזל שעמד לצדם.



ובצד השני, מה עוד אפשר להגיד על הקבוצה מהשרון? על הנייר הם עשו הכל כמו שצריך: יצאו למתפרצות, בעטו יותר לשער וניסו בכל כוחם להשיג משהו מהמשחק הזה. אולם הירוקים שוכחים כנראה שהם כבר לא בליגה הלאומית, ומה שעבד שם - כבר לא תקף. זוהי אומנם השנה הראשונה של הפועל כפ"ס בליגת העל לאחר שבע שנים, אך היא לא יכולה להמשיך להסתמך על כך שהיא קבוצה טרייה בליגה. הניסיונות נגמרו, זהו כבר המחזור ה־17, וגם למאות האוהדים שהגיעו לעודד אותם אתמול נמאס - לא פלא שעוד לפני הירידה להפסקה הם החלו לקרוא למאמן פליקס נעים להתפטר.



כבר שישה מחזורים הקבוצה לא מצליחה לנצח, והקו האדום מתקרב בצעדי ענק. הקבוצה מסתמכת על תוצאות הקבוצות האחרות, ובאופן די מפתיע עד עכשיו זה הלך לא רע. הפועל כפ"ס חייבת להתעורר ומהר. ינואר כבר כאן, וזה זמן מצוין להתחיל להוציא את המזומנים ולהביא דם חדש לקבוצה.



המשחק במושבה היה רצוף ניסיונות כושלים של הכפר סבאים והרבה בלבול מצד המלאבסים. כבר בדקה ה־5 ניצל החלוץ גיא מלמד טעות קשה של השוער אוהד כהן והעלה את מכבי פ"ת ליתרון 0-1. מאותו הרגע לא הגיעו שחקניו של המאמן רן בן שמעון להרבה מצבים, ואלה היו בעיקר שחקני הפועל כפ"ס ששלטו בכדור. ובכל זאת, בדקה ה־70, מכבי פ״ת מצאה את השער השני - שלוש דקות לאחר שנכנס כמחליף כבש מוחמד כליבאת שער נפלא והעלה את המלאבסים ליתרון כפול. בשבוע הבא תארח הפועל כפ"ס את בית"ר ירושלים ומכבי פ"ת תצא לדוחא למפגש לוהט עם בני סכנין.