אם ברק בכר סימן בתחילת העונה את המוקשים הגדולים בדרך לאליפות, אני בטוח שמשחק החוץ נגד מכבי פ"ת היה בראש רשימתו.



זו לא מכבי ת"א, וגם לא מכבי חיפה - יריבות שרק השם שלהן מזריק לך אדרנלין. פה זו מכבי פ"ת הקטנה, ללא הרבה אוהדים, אבל מאלו שמחסלות אותך בשקט. כמו קרצייה. אבל הפועל ב"ש מודל 2016 מגיעה עם מנוע משופר ושלדה מפלדה. יש לה יכולת לשמור על 0-1 קטן, כזו שלא הייתה לה בשנים קודמות.



מכבי ת"א ישבה אתמול בבית וראתה את אנתוני וואקמה בכושר נפלא ופנדל מרהיב תוצרת מאור בוזגלו. אין ספק, הפועל ב"ש בשלה.



לדעתי גיא לוי עושה בכוונה. זה נראה כאילו הוא עובד על כולנו. בראיונות אחרי משחקים הוא יוצא מחוץ לפוקוס כדי שיגידו 'עזבו אותו, הבן אדם התחרפן'. אחרת אי אפשר להסביר מה עומד מאחורי ההזיה הזו. אלה המשפטים הלא מחוברים, התירוצים המעופפים.



אם אני צריך להצביע על יוצא הדופן מבין מאמני הליגה, לא אחשוב פעמיים. אם הצלחתי להבין משהו ממה שאמר אחרי שקבוצתו הפסידה אתמול להפועל כפ"ס, זה שהקבוצה השקיעה המון נגד נצרת עילית בגביע, אלון תורג'מן תשוש מהמאמץ והרוטציה הסתבכה.



איפה אתה חי מיסטר קואץ'? מי הייתה היריבה? הפועל ב"ש? מכבי ת"א? בסך הכל העולה החדשה הפועל כפ"ס - קבוצה עם סגל הרבה יותר קצר ושביר, שגם היא הייתה צריכה להתלונן על עייפות אחרי שניצחה בגביע את הפועל עפולה.



הגביע חשוב למועדון, אבל מה עם הליגה? הקבוצה רחוקה שלוש נקודות מהקו האדום, כשהפועל עכו ובני סכנין עדיין עם משחק חסר. הפועל ת"א הייתה חייבת לנצל את התנופה של הניצחון הגדול על בני יהודה, את הדרמה בגביע ואת כניסתו של אלי גוטמן כדי לחבר עוד ניצחון. איך אפשר לדבר על עייפות ושטויות על רוטציה? הזוי.



הסתכלתי בצד השני על כפ"ס. קבוצה מליגת העל, שביום טוב אני מזהה אצלה את עמיר נוסבאום, אורי שטרית ואוהד כהן. רוב השחקנים שם מקבלים צ'אנס בתקווה שהפועל ת"א תציע להם בעונה הבאה חוזה רזה, אבל איזו מחויבות: פדידה, לופס, יצחק. תענוג.



וכמובן מגיעה מילה טובה לאיש שניצח על תזמורת ההקרבה הזו, המאמן החדש שרון מימר. זה היה ניצחון שהגיע לקבוצה ולא נגנב בחסות החשיכה. אפילו גיא לוי החמיא תוך כדי המהומים ליריבה המצוינת.



כבוד האיש על הקווים, ככה צריך לשחק. לא ללעוס קלישאות על שיפור אפשרי בעונה הבאה, כי הפועל ת"א בטוח תגיע לעונה הבאה, אתה, לעומת זאת, לא כל כך בטוח.



האם הדירקטוריון כבר החליט מי יהיה המאמן הבא של מכבי נתניה? או שאולי הגברת מרים פיירברג צריכה לעשות את זה? או שאולי זו תהיה בכלל ישיבת הממשלה הבאה שתקבע מי יהיה המאושר. קחו את הזמן, הקבוצה בינתיים תדקלם את ההרכב של קטמון ותפנטז איך זה להגיע הביתה ממשחק עוד לפני כניסת השבת.



לא משנה מי ייקח על עצמו את המשימה הזו, אני מקווה שלא נשמע קלישאות על מועדון חזק ומסורת. המצב אנוש, אין תקווה למצוא ניצולים. ואם בכל הכאוס נתניה תישאר בליגה, המאמן הבא יועלה מידית לדרגת רב-קוסם.