לפעמים דווקא כשמשיגים ניצחון מרגישים את תחושת ההחמצה. בני יהודה התארחה הערב (שבת) באצטדיון נתניה, פגשה את הפועל רעננה וגברה עליה 0-2. אז למה תחושת ההחמצה? כי עכשיו, במבט מלמעלה, אפשר לקבוע סופית ששחקני בני יהודה הם פראיירים. בעונה לא טובה של מרבית הקבוצות בליגה, בעונה שבה ההפרשים צמודים וההבדלים כמעט ולא ניכרים, הכתומים היו יכולים להסתכל על מרכז הטבלה מלמעלה, מהפלייאוף העליון. אבל במקום זה, בכל שבוע מחדש הם לא סיפקו את הסחורה ולא הוכיחו יציבות. במקום לשמור על איזשהו רף מינימלי בעונה שבה לא צריך שום דבר מעבר, לעתים קרובות מדי השחקנים קרסו תחת הלחץ ומול הגדולות נבהלו וברחו היישר לקרבות ההישרדות של הפלייאוף התחתון.

אז מה קרה הערב במשחק מול רעננה שדווקא בו בני יהודה הופיעה? לא ממש ברור. אולי כי על הנייר רעננה עוד לא נחשבת כאחת מהגדולות ופחות מאיימת מהשכנה מכבי ת"א או מהפועל ב"ש, שלשתיהן הפסידו הכתומים בשני המחזורים האחרונים. רעננה הוכיחה את עצמה לאורך כל העונה והראתה שמקומה בצמרת מוצדק, על אף שהיא פחות נוצצת מהאחרות, אז מה בדיוק קרה לה? נקווה בשביל חיים סילבס שזו הייתה בסך הכל מעידה קלה שלא תפגע בסיכויי הקבוצה להגיע לאירופה.

הקבוצה מהשרון מצאה את עצמה מתגוננת ובמקום לחפש את השער של דלה איינוגבה, שחקני ההגנה עבדו שעות נוספות. ולמרות שעשו עבודה לא רעה ביחס להזדמנויות שהיו לכתומים, ספגו בדקה ה-22, כשאנטוניו מרשיץ' הגביה לקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן, שלא חשב פעמיים, נגח פנימה וקבע 0-1 לכתומים.

בדקה ה-63 שחקני בני יהודה כמעט הגדילו את היתרון בהתקפה משולבת, אך דיאן ראדוניץ' עצר את הניסיון הראשון וגלזר את הניסיון השני. בדקה ה-87 המשחק נחתם לאחר שאמיר עגייב הבקיע מבישול של אלמוג בוזגלו, במהלך נפלא של שני המחליפים והעלה את בני יהודה ל-0-2. לפלייאוף העליון זה לא ייקח אותם, אבל אולי הדרך לים תהיה קצרה יותר.