שחקני קריית שמונה עלו הערב (שבת) רעבים למגרש בבלומפילד מול בני יהודה, חבל שזה לא עזר להם והם נוצחו שוב, הפעם 1-0, מה שסוגר עבורם משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון. בקצב הזה, מלחמות הפלייאוף התחתון יהיו אכזריות במיוחד עבור אלופת 2012.
 
בדקות הראשונות היה נראה ששחקני קריית שמונה הולכים להוות יריבה לא פשוטה למארחת. בדקה השביעית קיבל הקשר עדן שמיר כדור מברונו קוניה, אך מצא רק את הקורה. קוניה, אגב, הוא גם האחרון בקבוצה שמצא את הרשת, אי שם במחזור ה-21, וגם אז היה זה במפגש עם הזהובים.
 
שחקני בני יהודה, שהגיעו לבלומפילד לאחר הניצחון על הפועל רעננה במחזור האחרון, התעוררו לאחר שפדרו גלבאן מצא בדקה ה-27 את הרשת מבישול של בן צעירי והעלה את קבוצתו ליתרון 0-1.
 

בעוד שהמחצית הראשונה הייתה רגועה ולרגעים לא מעטים גם מעט אנמית, המחצית השנייה נפתחה באגרסיביות – בעיקר של אוסטין אמוטו, החלוץ הניגרי של האורחת, שנכנס כמחליף. הניגרי ביצע עבירה גסה על איציק עזוז וראה את הצהוב, דקה אחר כך ניצל מהרחקה אחרי עבירה נוספת, אבל בדקה ה-65 הוא כבר ראה את הכרטיס הצהוב השני שהניף לעברו השופט שלום בן אברהם והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים.
 
הזהובים אומנם הצליחו לשמור על המקום הראשון בפלייאוף התחתון, והמרחק שפתחו מהקו האדום – 9 נקודות – ישאיר אותם ככל הנראה בליגת העל. מנגד, קריית שמונה תפגוש את מכבי נתניה בשבוע הבא ואם לא תנצח, היא בהחלט יכולה להתחיל להתכונן לליגה הלאומית.