יותר מדי דיבורים מלווים העונה את הפועל ב"ש. אם בהתחלה כולם שמחו שיש יריבה ראויה בליגה, כרגע הגישה כבר אחרת. האדומים היו אמורים להיות האנדרדוג, אבל שהתוצאות החיוביות והמרוץ לאליפות הפכו אותה למפלצת. היום היא צריכה להתמודד עם הצד השני של הפייבוריטיות – הלחץ.



באר שבע לא רוצה להסתפק במקום השני, בכמעט או בעוד החמצות. היא רוצה את הדבר האמיתי, היא רוצה שהאליפות תעזוב את תל אביב ותעבור לבירת הנגב אחרי 40 שנות נדודים. עד כה הקבוצה סיפקה 76 סיבות לא רעות למה הגביע מגיע לה.



להפועל רעננה, היריבה שהיא פגשה הערב (שני) באצטדיון נתניה, יש קווי דימיון רבים איתה, למעט כמה מיליונים בתקציב שמפרידים ביניהן. איך שלא תסתיים הליגה, הקבוצה מהשרון עשתה עונה מטורפת והיא תהיה חייבת לשמור על הרעב שנוצר לשחקנים ולאוהדים גם בעונה הבאה, אז כבר יצפו ממנה ליותר. לא לגמרי ברור עדיין סוד הקסם של רעננה, עליו מנצח חיים סילבס, אך אין ספק שלמרות שהיא לא נחשבת לאטרקטיבית ונוצצת, בלשון המעטה, היא תפסה את תשומת הלב.



באר שבע שלטה ללא עוררין ובמהרה גם הגיעו השערים – בדקה 17 מהראן ראדי כבש והעלה את הקבוצה ליתרון 0-1 מבישול של הקשר הרומני אובידיו הובאן. הקבוצה מהדרום המשיכה ללחוץ ובדקה 30 מצא מאור מליקסון את השער שקבע 0-2, לאחר ששוב, הובאן בישל ולמעשה לראשונה העונה נכנס לרשימת המבשלים.



הפעל רעננה סוף סוף החליטה להתחיל לשחק ממש לפני הירידה למחצית ובדקה 45 דיאן ראדוניץ' מצא חור בהגנה של האדומים והחזיר את רעננה למשחק כשקבע 2-1. לצערה של הקבוצה מהשרון, כבר בדקה 52 ב"ש הגדילה את הפער כשהובאן הוכשל ברחבה. בן שהר ניגש לנקודה הלבנה ולא השאיר לאריק ינקו ברירות. 1-3 לב"ש. בדקה 61 בעט מהראן ראדי כדור חופשי שהגיע לוויליאם סוארס. זה פגע במשקוף וחזר לטוני וואקמה שכבש את ה-1-4 שנותר על כנו עד הסיום.



בשבוע הבא במשחק העונה מול מכבי ת"א בבלומפילד, יהיה לשחקנים של ברק בכר קצת יותר קשה.