"כדורגל זה לא רק נקודות אלא גם ערכים ומשחק הוגן, ומכבי תל אביב הפסידה הרבה נקודות במובן הזה בשני המשחקים מול סכנין", כך אמר היום (שלישי) חבר הכנסת אחמד טיבי לאחר המהומה שארעה אמש באצטדיון דוחה בסכנין, וחידד: "אף אחד לא יזיל דמעה עם הפועל באר שבע תהיה אלופה".

 טיבי התייחס גם לדברים שאמר בסיום כוכב הצהובים ערן זהבי (" לא יודע אם שיחקנו בישראל או ברמאללה"): "מדובר בהתבטאות בוטה של שחקן יהיר. זהבי וחלק מחבריו לקבוצה הם שהתנהגו בצורה לאומנית ולא ספורטיבית. לא סתם רבים חושבים שמכבי זאת הקבוצה הכי יהירה בארץ".

לדברי ח"כ טיבי "מי  שהתחיל את ההשתוללות זה שוער מכבי האלים שרץ ריצת אמוק ותקף את אבוקסיס שהביע התלהבות. מי שעקר מושבים זה אוהדי מכבי, ולא אוהגי סכנין.ודברים חמורים מאלה התרחשו בבלומפילד בטדי ובמגרדים אחרים. לסכנין יש אוהדים נפלאים וחמים . ואמר זאת כך: סכנין תישאר לתמיד וזהבי ייעלם או לאירופה או לליגה הארצית בעוד כמה שנים. כנראה שזהבי וחבריו מקנאים באוהדי להפמליה".

סגן יו"ר הכנסת, ח"כ אורן חזן, הגיב גם הוא לפרשה ואמר: "שוב אנו מעמידים פני מופתעים כשאנו רואים בשידור חוזר את אותן תמונות.ההתפרעויות של אוהדי בני סכנין במגרש ומחוצה לו, סיפורי הזוועה, האיומים והשנאה שחשו אוהדי מכבי בנסיעה ברחבי סכנין בדרך למגרש, לא באיראן ואפילו לא בירדן אלא פה במדינת ישראל, מובילים למסקנה אחת - אין מקום לקבוצת הכדורגל בני סכנין בספורט הישראל. אם בעלי הקבוצה ושחקניה לא יתעשתו ומהר לא יהיה מנוס מלהוציא אותם מהליגה כדי שילכו לשחק איפה שהם מרגישים שיכים - ברמאללה".
 
יו"ר בני סכנין, מוחמד אבו יונס, התייחס הבוקר בגל"צ לאירועים גם הוא. "המשחק התחיל והסתיים בצורה ספורטיבית. זה לא מצא חן בעיני מאמן הכושר של מכבי תל אביב, ואז השוער דחף את אבוקסיס. מכבי תל אביב לא היתה מרוצה מהתוצאה ולא מהתוצאה של באר שבע", הסביר.

"אנחנו לא שחקני משנה של מכבי תל אביב ולא של באר שבע. יש לנו מטרות משלנו. לא מעניין אותי מי תהיה האלופה. רוצה לזכות במקום הרביעי", הוסיף אבו יונס.
על הטענות לאווירה לא מתאימה אמר: "שיחקנו ביום חמישי נגד מכבי תל אביב וספגנו הפסד אכזרי וליקקנו את הפצעים והגענו בצורה ספורטיבית. ברגע שקבוצה לא מנצחת פה זה הופך באופן כללי לתירוצים 'שיחקתי ברמאללה או בלבנון'. אני נגד כל הנושא של פארק אוסטרליה. זה לא בשליטתי, המשטרה קבעה את זה".

"כל קבוצה שלא מרוצה מהתוצאה פה מנסה להסיט את זה לכיוונים פוליטיים. ההזדמנויות שהגענו אליהן היו יכולות לשנות את המשחק", סיכם היו"ר גם בנוגע לטענות שהשמיע ערן זהבי.
כזכור, לאחר שבני סכנין בלמה על 0:0 את מכבי תל אביב, המאמן המארח יוסי אבוקסיס התגרה בעוזר מאמן האורחת חואן טוריחו והמהומה פרצה. למקום ההתרחשות דהר השוער הצעיר פרדראג ראיקוביץ', שדחף את יוסי אבוקסיס המופתע לדשא. אחד מחברי ההנהלה של המארחת ניסה לבעוט בשוער הסרבי של מכבי תל אביב ומהומה המונית החלה על כר הדשא. לאחר מכן נפוצו שמועות כי השוער ספג כרטיס אדום וייעדר ממשחק העונה, אולם האירוע רק צוין בדו"ח השיפוט ובמכבי ת"א ניסו לטעון שאולי מדובר היה ביובל אבידור שהפיל את המאמן, אולי הצילומים מראים כי מדובר בשוער שככל הנראה יעמוד לדין משמעתי.
טל בן חיים הזועם מיהר להתערב במהומה וכמעט הורחק בעצמו, שוטרים וסדרנים ניסו להפריד בין הצדדים ולכר הדשא פרצו עשרות אנשי צוות ואוהדים מהיציעים. שחקני מכבי תל אביב התעטפו בדגלי ישראל כסוף של התרסה בפני הקבוצה מהמגזר הערבי, שמצדה נרגעה וחאלד חלאיילה החל לחגוג עם עלי עותמאן. נקמה ספורטיבית? אולי חלקית.
מפקד כוח האבטחה דיווח, כאמור, כי גם טל בן חיים הורחק, אולם במועדון הכחישו זאת מכל וכל. המשטרה עצרה אוהדי מכבי תל אביב שחשוד כי הצית כסא ביציע, שני אוהדי סכנין החשודים בזריקת אבנים וסדרן החשוד שהכה שחקן של מכבי ת"א. 
במשטרה מחכים לתמונות כדי לראות מי בדיוק הותקף, וזה לא הכל. בסיום התפתחה גם מהומה בכניסה לחדרי ההלבשה, לאחר ששחקני מכבי ת"א הסתכלו על האירועים בעמדת המוניטור של השידור בטלוויזיה. אחד מאוהדי סכנין במקום החל להתגרות בבן חיים ובמקום התפתחה מהומה נוספת שנבלמה רק בהתערבות כוחות האבטחה.