מכבי חיפה הגיעה הערב (שבת) לאצטדיון המושבה כשבמאזנה ניצחון אחד והפסד אחד. מצבה של בני יהודה לא היה טוב יותר – שער זכות אחד בלבד. לא נתונים מרשימים במיוחד לפתיחת העונה. בסופו של דבר כל קבוצה יצאה עם נקודה, לאחר 1-1, אך במשך 90 דקות זכינו לראות בעיקר הרבה בלאגן. וכן, היה שם גם קצת כדורגל.



אריק בנאדו, מאמן הזהובים, פגש לראשונה כמאמן את קבוצתו לשעבר, האקסית המיתולוגית, ואפילו הוא לא חשב שהפתיחה תהיה כל כך חלקה. שחקניו הצליחו להשתלט די בקלות על המגרש, ולדקות ארוכות, בעיקר במחצית הראשונה, היה נדמה שהם פשוט עושים מה שבא להם עם הכדור, בעוד ששחקני חיפה בקושי הצליחו לעבור את החצי.



חיפה, בניצוחו של המאמן החדש רנה מולנסטיין, נראתה כמו חיפה של השנים האחרונות - עייפה, איטית ובעיקר בלי אנרגיה. ההולנדי נאלץ להסתדר ללא מארק ואליינטה ואייל משומר הפצועים, אבל לראשונה עלה עם המגן החדש מריו מוסה. בנאדו, שבמהלך הפגרה ביצע רענון נוסף בקבוצתו, עלה עם הרכב שכלל הופעת בכורה לשני סרבים חדשים – הבלם מרקו יובאנוביץ' והקשר ניקולה מיטרוביץ', ששיחק עד חודש ינואר במכבי ת"א.



רועי קהת פתח את המשחק עם נגיחה למשקוף. אם אלפי האוהדים של חיפה חשבו שההזדמנות תעיד על המשך המשחק, אז כמובן שהם התבדו, והכתומים שלטו כמעט ללא עוררין על הקצב. בצד השני אלון תורג'מן, אקס נוסף של הירוקים, לא הפסיק להחמיץ מול אוהד לויטה, ששחקני בני יהודה גרמו לו להזיע לא מעט.



בדקה ה-38 אלמוג בוזגלו מצא בכדור רוחב את דניאל אביטל, שכבש את שער הבכורה שלו בליגה והעלה את קבוצתו ל-0-1 מוצדק. עד המחצית ישבו שחקני הירוקים על השער של אמיליוס זובאס הליטאי, אך לא תוצאות. להפסקה הם ירדו בפיגור מינימלי.



במחצית השנייה שתי הקבוצות שיחקו טוב יותר, ולאחר 12 דקות האוויר חזר לאורחים. בדקה ה-57 הוכשל גילי ורמוט ברחבה על ידי איציק עזוז, קפטן בני יהודה. ניקיטה רוקאביצה ניגש לנקודה וכבש, 1-1 במושבה.



מאותו הרגע הקצב התגבר, אבל איתו גם כמות ההחמצות. שחקני בני יהודה יכולים להיות מאוכזבים שיצאו רק עם נקודה, שחקני חיפה כנראה ירצו לשכוח את המחצית הראשונה. בשבוע הבא בני יהודה תתארח אצל הפועל כפ"ס, ומכבי חיפה תפגוש בסמי עופר את הפועל ב"ש.