מכבי תל אביב אמנם ניצחה היעב את (רביעי)1:2 את בית"ר ירושלים ועלתה לגמר גביע המדינה שם תפגוש את בני יהודה, אבל הצהובים ספגו מכה קשה עם פציעתו של החלוץ ברק יצחקי, שהוחלף על ידי דור מיכה במהלך המחצית, ייבדק בימים הקרובים ולמרות ההערכות הראשוניות הצהובים מקווים שהפציעה לא חמורה כדי שיוכל לסייע בהמשך המאבקים בפלייאוף העליון. 

מאמן המנצחת ליטו וידיגאל אמר בסיום: "מתי שאנחנו מנצחים זה השחקנים, הפסדים זה עליי. מי שאומר שאני לא חוגג, לא מכיר אותי. אנחנו נלחמים על התארים, גם הליגה לא הסתיימה. אנחנו בגמר ונאבק על הגביע. בכל אימון, בכל משחק נילחם גם על הליגה".
העימות עם ג'ורדי: "אני בכדורגל הרבה שנים. זה החיים שלי. אני יודע מה אני עושה כאן ומה העבודה שלי. אני מכבד כל אחד, יחד נעשה דברים טוב יותר, רק יחד יהיה לנו אפשרות לעשות דברים טובים. לפעמים המאמן צריך לקחת את הפיקוד. אני כאן לקחת תארים".

האכזבה ממעורבות המנהל הספורטיבי: "אלו שקרים. זה סתם כותרות של התקשורת. אין שום דבר ביני לבין ג'ורדי. יש לו את העמדה שלו כמנהל ספורטיבי, אני לא בורח מהאחריות שלי".
השינוי בהרכב: "כל משחק אנחנו עושים שינויים. אנחנו משחקים שלושה משחקים תוך מספר ימים, אני צריך להיות חכם, זהיר. זה בסדר לתת לשחקנים לנוח".
היריבה בגמר, בני יהודה: "יש לנו משחק בליגה, זה יותר חשוב. צריך לשנות את החשיבה בחזרה לליגה. אף אחד שעובד איתי לא יוותר על שום דבר".
שרון מימר. מאוכזב (אריאל שלום)
מנגד, מאמן המפסידה שרון מימר היה מאוכזב: "אני מבואס. רצינו מאוד לעלות ועשינו את הכל. אין לי מילה רעה לשחקנים שנתנו את הכל במשחק בקצב טוב מול קבוצה מצוינת. השחקנים עשו פעולות טובות שלא הספיקו וממשיכים הלאה".
העתיד: "ניאבק על אירופה ועל השגת המקום השלישי או הרביעי כדי שאם מכבי ייקחו את הגביע, נוכל להיות שם. לא התייחסנו למכבי כפייבוריטית ובאנו להסתכל להם בלבן של העיניים, היינו שווים להם אבל זה לא הספיק".
היכולת של קליימן: "אני לא אנתח שחקנים שלי בתקשורת, מה שהיה צריך לשפר נשפר ומה שהיה טוב, נמשיך איתו. המשחק מול סכנין הוא אחד מבין שמונה שאמורים להביא לנו את המטרה שלנו".
החלוץ איתי שכטר הוסיף: "הפסדנו ואנחנו מאוכזבים מאוד. היה לנו משחק פחות טוב, במיוחד בגביע מי שנענש בפעם הראשונה קשה מאוד לחזור כי היריב מקבל ביטחון עם הקהל. זה היה משחק שהולך לפה או לפה עם התקפות מצד לצד. קיבלנו גול לא נעים, ניסינו לחזור, והיה קשה. השחקנים והקהל נתנו את הכל וזה מאכזב". 
"רצינו להביא גביע לירושלים, רצינו להגיע למעמד הגמר. עשינו משהו יפה בגביע, מכבי ניצחו, נאחל להם בהצלחה אבל צריך לדעת להפסיד. יש לנו עוד מטרות חשובות וכבר בשבת יש את סכנין. המקום השלישי נפתח בשבועיים האחרונים, נצטרך להתאושש יום יומיים ולבוא מרוכזים כדי להחזיר לקהל שלנו אחרי המשחק היום.
התספורת החדשה: "הילד שלי רצה שאעשה תספורת כזו, התלבטתי והחלטתי לעשות. התספורת פחות חשובה כי הייתי רוצה לחזור עם כרטיס לגמר". 
בעניין אחר, המשטרה עיכבה לחקירה עשרה אוהדים מיציע בית"ר ירושלים בחשד למעורבותם בהדלקת האבוקה במהלך המשחק.