לאחר פרישתו מהנבחרת, ערן זהבי מגיב לראשונה לסערה סביבו. בראיון שהעניק קפטן נבחרת ישראל לשעבר ושודר הערב (ראשון) בערוץ 10, דיבר זהבי על הרגעים בהם נשבר במשחק המדובר נגד מקדוניה בו השליך את סרט הקפטן בעקבות שריקות הבוז מהקהל. 
"החלום שלי היה ללבוש את המדים של הנבחרת אבל אני החלטתי באותו רגע במגרש, אני ידעתי מה אני עושה ואני זרקתי את החלום לפח. ויתרתי על החלום, שלא היה שווה את זה", אמר זהבי, שהחליט לפרוש מהנבחרת לאחר השעייתו בעקבות התקרית, "אני מבחינתי עולה לנצח, הייתי על המגרש והתפוצצתי, הרגשתי מושפל, הרגשתי מאוכזב".

זהבי חוגג במדי גוואנז'ו. צילום: האתר הרשמי
"לכולם זה קל לשפוט בדיעבד, אבל אף אחד מכם לא היה על דופק 200, אף אחד לא התמודד עם סיטואציה של קהל של הנבחרת ששורק לך בוז, הרגשתי שכרגע אני לא יכול לשאת את זה. באמת לא האמנתי שאני הולך לעשות את זה אבל ברגע שזרקתי את הסרט הבנתי", אמר. 

זהבי הוסיף כי הוא מקווה שהתקרית תשנה משהו בהתנהלות האוהדים. "הלוואי שהצלחתי לשנות משהו. איפה זה שם אותנו כחברה כאוהדי כדורגל אם אני הייתי צריך להית הקורבן בשביל שישתנה פה משהו?", טען כוכב גוואנגז'ו R&F.

צוחק על השמועות
על מעברו לסין לפני כשנתיים, שהרים לא מעט גבות בישראל, אמר זהבי: "בואו לא נהיה תמימים, עשיתי את המעבר הזה בשביל כסף, אבל כסף לא מנהל אותי, ההכנסות שלי זה נושא שיחה מעניין. אמרו לי תיזהר מהסינים, אבל דווקא הם אנשים מאוד טובים ומאוד נחמדים. אמרו לי אל תלך לחור, אבל הגעתי לפה וחשבתי מה חור? איפה הם ואיפה חור?" 
הכוכב התייחס לשמועות שהופצו בארץ לפני כשלוש שנים על רומן כביכול בין מאמן מכבי תל אביב לשעבר ואשתו. "אני אומר לך שהיו לי קטעים, פרסמו על אשתי שהייתה עם המאמן גרסיה, אבל אני צוחק על זה". אשתו שי דיברה על התקופה הקשה מבחינתה ואמרה:  "בכיתי הרבה בגלל זה, האוהדים היו שרים שירים ואני הייתי הולכת לבכות בשירותים".