אם היינו אומרים לכם שתוכלו לצפות שוב באגדות כדורגל חיפאיות כגון ברוך ממן, ציון מרילי, זאהי ארמלי, אלי לוונטל, בשיתוף עם האנשים שתרמו לו רבות כגון איתמר צ'יזיק, צבי וייצנר, יעקב שכנר, והעיתונאים יצחק גולדשטיין ויוסף גלזר, לא הייתם מגיעים? סביר להניח שכן. אז עכשיו יש לכם את ההזדמנות לראות את זה קורה, ועוד בחינם, בכנס מיוחד על "מגרש היסטורי" - איצטדיון קרית אליעזר. האירוע יתקיים ביום שישי הקרוב, 1.12.17 בשעה 11:00.

האירוע, "זיכרונות מקריית אליעזר" יאיר את דמויות המופת ששיחקו עליו וישחזר רגעים מרגשים שחוותה קהילת אוהדי הכדורגל בחיפה באצטדיון. את האירוע  ינחה העיתונאי הוותיק יונתן הללי, שליווה את האיצטדיון ככתב ספורט מאז 1981 כעיתונאי במעריב ורדיו 103 . האירוע יערך על בסיס ראיונות אישיים בפאנל שבו ייטלו חלק אורחים קבועים ואורחים מתחלפים.
באירוע ישתתפו ספורטאים, מאמנים ואנשי כדורגל שליוו וחוו על בשרם את המיתקן ואת הרגעים הגדולים שבו לאורך השנים. כל אחד מהמשתתפים יספר את זיכרונותיו ויחווה אתנו את הרגעים הגדולים של האצטדיון.

האירוע מתקיים במסגרת פסטיבל 'הסיפור החיפאי'. פסטיבל זה מתקיים זו השנה השישית. הפסטיבל החל כיוזמה פרטית של תושבי העיר ועבר להפקת בית הגפן – מרכז תרבות ערבי-יהודי בחיפה. הפסטיבל מבקש לשים זרקור על קהילות שונות החיות בעיר חיפה זו לצד זו. 
במסגרת הנושא של הפסטיבל השנה: "מה זוכרת הקהילה ?" יתקיים האירוע "זיכרונות מקריית אליעזר" שיפגיש בין דמויות מופת של אז, למציאות של היום ויחד ישחזרו רגעים מרגשים שחוותה קהילת אוהדי הכדורגל בחיפה באצטדיון שנהרס לפני שלוש שנים. בניצוחם של המנהל אמנותי יהונדב פרלמן ומפיקת הפסטיבל הילה גושן – מנהלת אגף תרבות, בית הגפן, צפויה חוויה יוצאת דופן שגם מאות האורחים בקהל יוכלו ליטול בה חלק ולעלות זיכרונות. 
איצטדיון קרית אליעזר כאמור ידע רגעי שיא בספורט אבל גם ידע רגעי שפל ואפילו רגעים קשים כמו פציעתו הקשה של אמיר רנד, הפרידה מאבי רן ז"ל ועוד. עד להריסתו לפני שלוש שנים היה אחד הסמלים המיתולוגיים והידועים של העיר חיפה. על מה שהיה באצטדיון, על הסיפורים הקטנים מאחורי הקלעים, על רגעי השיא והשפל, על הרגעים הקשים נספר לכם במפגש הזה, שגם הוא אירוע ראשון ויוצא דופן מסוגו.