מאמן מצרים הקטור קופר אחראי אולי על הסקופ הכי חזק בתקופה האחרונה, כשחשף שריאל מדריד רוצה לרכוש את מוחמד סלאח מליברפול כבר בינואר הקרוב. קשה מאוד להניח שהקבוצה האנגלית תסכים למכור מלך השערים של הפרמייר-ליג, אבל נדיר שמאמן נבחרת מגלה מידע כזה על הכוכב שלו, שכבש עד כה 17 שערים בכל המסגרות העונה במדי המייטי-רדס.

"אמרו לי שהבלאנקוס רוצים את סלאח וזה מידע בדוק", אמר המאמן הארגנטינאי הוותיק בטלוויזיה המצרית. "עבורי זה מידע משמעותי ביותר בזמן הזה לפני המונדיאל". "מארקה" כתב שזינדין זידאן טוען שריאל מדריד במרחק שמונה נקודות מברצלונה בגלל חוסר בכיבוש שערים והמטרה העיקרית של הקבוצה כעת היא החתמת חלוץ. 
אין ספק שריאל מדריד זקוקה לשחקן כמו סלאח. מי שראה אתמול את ה-0:0 שלה מול אתלטיק בילבאו ב"סן מאמס" ראה את כריסטיאנו רונאלדו איטי ולא חד, כשגם קארים בנזמה וטוני קרוס החמיצו ממצבים קורצים. ההתקפה של אלופת ספרד לא יעילה כמו בעבר והקבוצה לא הצליחה לצמצם את הפער מברצלונה, שסיימה בתיקו 2:2 מול סלטה ויגו, גם נגד קבוצה שלא ניצחה כבר שישה משחקים ברציפות.

בתקשורת הספרדית לא נשארו אדישים לפספוס הגדול של ריאל מדריד, כשבשער ה"מארקה" נכתב: "לה ליגה מתחממת, אבל ריאל מדריד קפאה". העיתון "אס" כתב: "רונאלדו מעולם לא נראה עצבני כמו אתמול ובחר במבחר קללות אחרי שהחמיץ בלי סוף".
המאמן זינדין זידאן אמר אחרי המשחק: "אני מצטער עבור השחקנים שלא ניצחנו. ההופעה הייתה טובה, אבל זה מתסכל שלא כבשנו. הגיע לנו יותר מתיקו והיינו צריכים לכבוש. העבודה שלי היא לשמור את השחקנים אופטימיים ולגרום לכך שנתחיל לקחת נקודות ולנצח משחקים כאלה". לריאל מדריד יש כיום רק 28 נקודות, המאזן הכי נמוך שלה בשלב הזה מאז 2008/9, אז לקחה 26 נקודות. 
סרחיו ראמוס שהורחק באדום, יחמיץ את המשחק הבא נגד קבוצת נעוריו סביליה. בנוסף רשם הקפטן שיא חדש של 19 הרחקות ב"לה ליגה", יותר מכל אחד אי פעם. גם דני קארבחל וקאסמירו יחמיצו את המשחק הבא בסנטיאגו ברנבאו ואולי האנדלוסים יוכלו להפתיע. "ראמוס חושב שזו החלטה קשה מדי והוא מצטער על ההרחקה", אמר זיזו על האדום.
איסקו הגיב לטענות שהסגל של הבלאנקוס נחלש השנה ואמר: "זה לא הוגן לומר שאם אין תוצאות טובות, סימן שהסגל חלש. אנחנו תחרותיים כמו שנה שעברה, אבל אין לנו סגל מלא ויש הרבה פציעות כל פעם".
 בתוך כך פורסם שריאל מדריד מתכוונת להקציב 200 מיליון יורו יורו לרכש בקיץ הקרוב וחלק מהכסף יגיע מהסכם זכויות שידורי עם חברה מארצות הברית לארבע שנים. "אקספרס" האנגלי פרסם שמנצ'סטר יונייטד עשויה להתחרות בבלאנקוס על החתמת ניימאר בקיץ הקרוב. "מארקה" שפרסם טימו ורנר חלוץ לייפציג שהיה על הכוונת של ריאל מדריד לינואר הקרוב עשוי לא להגיע בגלל שהוא סובל ממחלת ורטיגו הנובעת מבעיות באוזניוו.