שחקן הכדורגל מאור בוזגלו גמר את העונה. בהודעה שהתפרסמה הערב (שלישי) מטעם מכבי חיפה נמסר כי בוזגלו ייעדר במשך כשנה מהמגרשים, לאחר שבבדיקת ה-MRI שנערכה לו, התגלה לו רקע ברצועה הצולבת של ברך ימין ופגיעה נוספת במיניסקוס. הרופאים מעריכים כי הוא ייעדר לפחות לשמונה חודשים.

אך בוזגלו שומר על אופטימיות, ופרסם ברשתות החברתיות פוסט לפיו הוא לא מתכוון לוותר וכי בכוונתו לשוב למגרש בקרוב. "הפציעה לא פשוטה, אבל גם כזו שלא תשבור אותי", כתב הכדורגלן. "אם יש כאלו שציפו שאני אכנע, מצטער להפריע לכם. אני כאן כדי לחזור וכדי שמכבי חיפה תעלה על המסלול גם אם כרגע אני לא אהיה על הדשא. היום אני ירוק יותר מתמיד. אני עוד אשוב, אל תדאגו".

כזכור, בוזגלו חזר למגרש רק בסוף חודש נובמבר האחרון, וזאת אחרי שעבר שיקום ארוך בעקבות פציעה, עוד כששיחק במדי הפועל באר שבע נגד קבוצתו הנוכחית מכבי חיפה. בהודעה מטעם המועדון נכתב היום כי "מועדון כדורגל מכבי חיפה, ההנהלה, הצוות, השחקנים וכמובן הקהל אוהב ומחבק את מאור בוזגלו חיבוק גדול. מועדון הכדורגל מכבי חיפה יעמיד את כל המשאבים הדרושים להחלמתו ושיקומו של מאור".

כשנכנס הכדורגלן לבית החולים הוא סיפר לכלי התקשורת: "ההרגשה לא טובה, אך אני אופטימי. כבר עברתי דברים קשים ומה שיגיע - נעבור אותו".