דקר רביב, עוזר אפסנאי במכבי תל אביב, נעצר הבוקר (שני) בחשד כי היה מעורב בפרשת פדופיליה, במסגרתה נעצרו כ-13 בני אדם. החשודים הופללו על ידי סוכנת סמויה, אשר נחשפה היום. מדובר בעבירות של הטרדה מינית, מעשים מגונים בקטינה עד 14 וחלקם גם ניסיון אינוס תוך שהם מודעים היטב לגילה הצעיר וזאת באמצעות שוטרת, שפעלה כסוכנת סמויה בדמותה של קטינה.

במהלך החודשים האחרונים, הפעילה משטרת ישראל שוטרת שפעלה במרחב הסייבר כסוכנת סמויה בדמותה של קטינה, כאשר במהלך התקופה, גברים מכל רחבי הארץ יצרו קשר עם השוטרת, צ'וטטו עמה וביצעו עבירות של הטרדה מינית, מעשה מגונה בקטינה עד 14 וחלקם גם ניסיון אינוס על אף שהדגישה בפניהם שוב ושוב כי הינה קטינה.
ממכבי תל אביב נמסר: "עוזר האפסנאי של הקבוצה הבוגרת, דקר רביב, נלקח לפנות בוקר לחקירה משטרתית כחלק מחקירה שהיא מקיימת. דקר שוחרר בערבות עצמית של 1,000 ש"ח והוצא לחופשה. המועדון לא יגיב בנושא מעבר לכך בשלב זה".

הבוקר עם המעבר משלב החקירה הסמויה לגלויה, פשטו עשרות שוטרים, בלשים ולוחמים על בתיהם של חשודים מרחבי הארץ ועצרו 13 חשודים (18-78 מאזורים שונים בארץ) ובבתיהם נתפסו מכשירי מדיה שונים שעפ"י החשד שימשו לביצוע העבירות. העובד, ביחד עם שאר החשודים, צפויים להגיע היום לבית משפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.
הסוכנת הסמויה אמרה כי: "בתור חוקרת משטרה שנחשפתי לשיחות האלה, הייתי מוטרדת בעצמי. לא רוצה לחשוב איך ילדה בת 13, שלא נחשפה עדיין לעולם הזה, אמורה להרגיש, ואיזו טראומה היא חווה ואיך זה ילווה אותה בהמשך החיים". כל החשודים במעשה שוחררו למעצר בית.