ג'ימי טורק, פרשן ספורט1 ושחקן הפועל תל אביב בעבר, דיבר הערב (שלישי) בתוכנית הספורט של 103FM וניתח את מצבה העגום של הקבוצה אחרי התיקו באשדוד.



"הקבוצה לא משחקת כדורגל", הסביר טורק. "בוודאי שזה מאכזב אותי. אתה בא, כאוהד, לראות משחק ואני חושב שהקהל צודק במחאה שלו. לא לזה הם מצפים כאשר הם באים לראות את הפועל תל אביב. אם לא יכניסו את היד לכיס, אפשר לרדת ליגה. צריכים להביא לפחות שניים או שלושה שחקנים שיכולים לעשות שינוי בשביל לשרוד".



הציפיות: "אני לא מצפה שהפועל תל אביב תיקח אליפות או תעלה לפלייאוף העליון, אבל הם הביאו כל מיני שחקנים כאשר לחלק גדול מהם אין בכלל במקום בליגת העל. אשדוד? אני מרחם עליהם, אין להם כלום שם. הפועל הבקיעה שער יפה ממבצע מדהים, אבל לא לקח כמה דקות ושחקנים עומדים עם מצלמה ומסתכלים איך ברדע נוגח לרשת".



חלקם של האחים ניסנו במצב: "הפועל תל אביב, כבר אמרתי את זה, חיפשה שחקנים זולים וחופשיים. תחשבו לפני שאתם מביאים שחקנים, תבדקו את עצמכם, את מי אפשר להאשים במצב? את מי שבנה את הקבוצה. הם לא יודעים לנהל קבוצת כדורגל ואני אומר את זה בפה מלא. אני לא אומר שכל מי שבא צריך להוציא סכומים כמו גולדהאר, לא לזה אני מתכוון, אבל יש אנשים שמבינים בכדורגל. אתם לא מבינים? קחו את מי שכן. אתה מרכיב פאזל בצורה הפוכה, אז מה את רוצה? התוצאות בהתאם".