נבחרת ישראל עשתה הערב (חמישי) את שלה וניצחה:4 את אנדורה, ומיד התפנתה להתרכז במפגש החשוב מאוד ביום ראשון מול וויילס. "אני מרגיש ביטחון בנבחרת בגלל הגישה של השחקנים, אבל אנחנו יוצאים לאופרה שונה", הסביר אלי גוטמן.

"בוויילס רוצים לחגוג עלינו את העלייה ליורו, לנו יש את הרצונות שלנו. נראה איך זה יתפתח. אם נחזור משם עם נקודות, אפתח מחשבונים". המאמן גם התוודה כי יעשה שינויים במשחק ביום ראשון: "הטקטיקה תהיה שונה, יש סיכוי שאפתח עם שלושה בלמים. היו שני שחקנים היום שלא היו בתיכנון ליום ראשון וצריך לשקול מחדש את הנושא לגביהם".
קשר סלטיק, ניר ביטון אמר: "ידענו שזה משחק שחייבים לקחת. עשינו משחק טוב. אני חושב שמבחינתי הכי חשוב זו התוצאה. הפנים לוויילס. נקווה לעשות שם משחק טוב". מואנס דאבור שכבש אף הוא בבכורה שלו בהרכב הנבחרת הוסיף: "הופעה ראשונה רשמית ואני שמח. התוצאה טובה אבל המשחק הזה מאחורינו". 

לאור התוצאות האחרות הערב בבית, גוטמן מבין מה המטרה של הנבחרת: "ברגע שוויילס ניצחו בקפריסין, ובלגיה זה בלגיה, אנחנו מתמקדים במקום השלישי. והמשחק שלנו ביום ראשון הופך להיות משמעותי מאוד. נעלה שם במערך שונה, מחר בצהריים נמריא לקארדיף ונעשה את העבודה". בהמשך התייחס המאמן לאקסית האדומה שלו שפיטרה היום את ססאר מנדיונדו: ״הפועל ת״א? לא מתעסק בעתיד המקצועי שלי אלא רק בנבחרת גם אם יפנו וגם אם לא, והם לא יפנו כי לא אתן להם״.
היו יכולות להיות היום קצת דפיקות לב, לולא ערן זהבי – מי אם לא – כבש כבר בדקה השלישית והעלה את ישראל ליתרון. "תמיד כשאתה משחק מול נבחרת נחותה, עדיף לכבוש בדקות הראשונות. זה פותח את המשחק ומוריד לחץ. אבל גם בהמשך היינו טוב והקהל נהנה – בכלל, מגיעה לו מילה טובה".
"וזהו, הפנים לוויילס", הוסיף כוכב מכבי ת"א. "מדובר בנבחרת מצוינת, לא סתם במקום הראשון. אולי על הנייר היא טובה יותר, אבל ניתן הכל. זה יכול להיות משחק מאוד משמעותי עבורנו. נקווה לתוצאה טובה".
במפגש הקודם מול הוולשים ישראל באה עם ציפיות גדולות, ויצאה עם תבוסה 3:0 ביתית. "למדנו מהטעויות מהמשחק הראשון", הסביר תומר חמד לקראת היציאה לקארדיף. "נבוא הרבה יותר מוכנים למשחק הזה. אני, באופן אישי, אנסה לתרום מהניסיון והיכולת. אבל כולנו יחד נצטרך להיות מוכנים למשחק קשה. אבל זה אפשרי, אפשר לחזור עם תוצאה טובה. ככה צריך לחשוב".