ריאל מדריד הוכיחה אתמול (רביעי) עד כמה הספסל שלה עמוק עם 2:4 בחוץ על לגאנס אחרי שכריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל וטוני קרוס כלל לא היו בסגל וקיבלו מנוחה ולמרות זאת השיגו שלוש נקודות לפני הדרבי בשבת.



חאמס רודריגס, שכבש את השער הראשון, היה מתוסכל לאחר שהוחלף והמאמן זינדין זידאן אמר: "לא דיברתי עם חאמס אחרי המשחק, אבל אני מבין את התסכול שלו ואת רצונו לשחק 90 דקות. אין דבר נגדו וההיפך הוא הנכון. שיחקנו טוב ואני מרוצה ממשחקו. זה נכון שהוא לא נמצא הרבה על כר הדשא, אבל הוא משחק התקפי ועובד קשה ומתעייף. גם קארים בנזמה מתרגז שאני מחליף אותו. אני עושה דברים לטובת הקבוצה".



המשחק נגד אתלטיקו מדריד: "יהיה משחק מסוג אחר לחלוטין. לכן אני עושה רוטציות, כולם מוכנים".



אלברו מוראטה, שכבש פעמיים ומחזיק בממוצע השערים הטוב ביותר בקבוצה, אמר: "קשה למצוא קבוצה שמשנים בה כל כך הרבה שחקני הרכב והיא עדיין מנצחת. המשחקים הבאים נגד אתלטיקו מדריד וברצלונה יקבעו את הגורל של האליפות. אני אוהב לנצח ולשחק. שיחקנו טוב, אבל סוף שבוע גרוע יכול לשנות הכל. האם אמשיך באותם תנאים (שחקן ספסל)? בשלב זה לא יכול לחשוב על זה".



מרסלו, שחזר לשחק אחרי מנוחה, השווה את 396 המשחקים ששיחק אלפרדו די סטפנו עבור ריאל מדריד. בסגל הנוכחי רק סרחיו ראמוס מקדים אותו עם 509 הופעות.