יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, התייחס היום (חמישי) להצעת ההחלטה לסיום הסכסוך עם ישראל, שהגישו הפלסטינים ואמר כי היא חלק מ"המאבק המדיני שלנו לסיום הכיבוש ולמען העצמאות בהקמת מדינה פלסטינית ובירתה ירושלים המזרחית". בנאום לפני בכירי הרשות במוקאטעה שברמאללה, הוסיף אבו מאזן: "נמשיך במאמצים במסדרונות האו"ם על מנת לקבל את התמיכה הראויה".

יו"ר הרשות הדגיש, כי "ההצעה הפלסטינית שהוגשה למועצת הביטחון מתייחסת לפתרון שתי המדינות על בסיס גבולות 67'. ירושלים תהיה בירה לשתי מדינות, כאשר מזרח ירושלים היא בירת פלסטין, בנוסף למציאת פתרון צודק לסוגיית הפליטים על בסיס יוזמת השלום הערבית, הפסקת ההתנחלויות ומציאת הסדר ביטחוני". הוא הוסיף עוד, כי: "ההצעה קוראת לוועידה בינלאומית לחידוש המו"מ עם ישראל, שלא יימשך מעל לשנה ויביא לקץ הכיבוש".
מוקדם יותר אמר השגריר הפלסטיני באו"ם, ריאד מנסור, כי נוסח ההצעה עדיין פתוח למשא ומתן, אך הוא לא התייחס למועד העלתה להצבעה. הוא הדגיש כי יש הסכמה בגוש הערבי על הנוסח להצעת החלטה במועצת הביטחון. "אנו נמשיך במשא ומתן עם האמריקנים ועם כל מי שמוכן לכך, בתקווה שמועצת הביטחון תאמץ משהו מההצעה וכדי לפתוח דלת רצינית לשלום", אמר מנסור. "אנו מוכנים לעבוד עם כל מי שרוצה לעבוד אתנו על דברים משמעותיים".

הצעת ההחלטה משלבת בין ההצעה המקורית של הפלסטינים להצעה הצרפתית, וקוראת לצדדים להגיע להסכם על בסיס שתי מדינות בתוך שנתיים. כמו כן, נכתב בהצעה כי גבולות הקבע יהיו מבוססים על הקו הירוק עם חילופי שטחים מוסכמים, המדינה הפלסטינית תהיה מפורזת, ישראל תיסוג בהדרגה מהגדה המערבית עד סוף 2017, ירושלים תהיה בירה משותפת, ויימצא פתרון הוגן ומעשי לבעיית הפליטים. בהצעה נכתב ש"הפלסטינים מעוניינים בפתרון כולל ובר קיימא אשר יביא לקיצו את הכיבוש הישראלי ואשר יגשים את חזון המדינה הפלסטינית". 
מזכיר האו"ם, באן קי מון, בירך על יוזמת הפלסטינים לפנות אל מועצת הביטחון והוסיף: "כולם יודעים מה התנאים שיובילו להסכם עם ישראל אך חסרה נכונות בשני הצדדים לחזור למשא ומתן".