שופט בית משפט השלום בתל אביב ירון גת האריך היום (ראשון) עד ליום שלישי את מעצרם של האל"מ מחיל המודיעין וכן של שניים נוספים החשודים בעבירות מין בקטינים. השלושה נעצרו ברביעי שעבר עם מעצרו בפעם השנייה של מנהל קבוצת הכדורגל של הפועל פתח תקווה לשעבר, עופר צברי.

נציג המשטרה, רפ"ק רונן שמרי, טען בבית המשפט כי מבחינתו של הקצין הבכיר "המצב חמור כפליים". הדברים נאמרו לאחר שמחשבו האישי של החשוד, לאחר ש"נוקה" ממנו חומר רגיש וסודי ביותר נמסר לידי צוות החקירה.

"אם דיברתי קודם על סדום ועמורה, פה יש לנו בחור שאנחנו יודעים שהוא קצין בכיר בצבא. יש פה יותר קשרים מיניים עם ילדים בני 15, פה אין מחלוקת. הילדים אומרים שהם בני 15. יש לו קשר במחשב האישי שלו, בפלאפון שלו, עם ילדים בני 15, לומדים בבית הספר. אחרי שהקטין אמר לו שהוא בן 15, הוא ממשיך בקטע מיני. מדובר באיש מאד בכיר שצריך לדעת לשים את הגבול. ברגע שהוא אומר לו שהוא בן 15 הוא צריך להפסיק את ההתכתבות".
פרקליטו של החשוד עו"ד מיקי חובה,  ביקש לשחרר את מרשו בחלופת מעצר. לשאלת עו"ד חובה כמה נערים מייחסים למרשו קשר איתם? השיב נציג המשטרה ללא היסוס. "מעל ל-10".

לשאלתו של הסניגור "האם יש חשד או טענה או אינדיקציה למפגש בין הקטינים לחשוד?", השיב נציג המשטרה. "יש חשד למפגש שהיה, יש אינדיקציות למפגשים שאמורים להיות, יש פעילות במצלמות, כולל צילומים, פעילות מינית".
הסניגור בפנייתו לבית המשפט ביקש לשחרר את מרשו בטענה שהמשטרה סיימה את החקירה בנוגע לקטין איתו לכאורה התקיימו יחסי מין. "מדובר בקצין בכיר שלא ארחיב כרגע מה תפקידו. הוא לא יאתגר את גבולות החוק וינסה לשבש חקירה במידה וישוחרר למעצר בית, אני לא סבור שיש פה מסוכנות".
השופט גת החליט להאריך את מעצרו של הבכיר וציין. "מעיון בתיק החקירה עולה כי קיים חשד סביר כנגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו וזאת כפי שנקבע בהחלטה קודמת. מאז הארכת המעצר הקודמת בוצעו מספר פעולות חקירה אשר חיזקו את החשד הסביר. למעשה, מהראיות שנאספו, עולים חשדות נוספים לביצוע עבירות דומות בקטינים נוספים" מציין השופט גת.