מעצרו של דניאל נחמני, המואשם בביצוע אונס, מעשה סדום וברצח הנערה נועה אייל שגופתה נמצאה ביער רמות בירושלים לפני כ-16 שנים הוארך היום (רביעי) עד תום ההליכים. כך קבעה שופטת בית המשפט המחוזי בירושלים, תמר בזק רפפורט.

בבית המשפט טען בא כוחו של נחמני, עו"ד יהודה שושן כי הוא מסכים לבקשת המשטרה, על אף שלא קיבל עדיין את חומר החקירה לעיונו ולכן הוא שומר לעצמו את הזכות לטעון בנושא זה בעתיד. "לאחר בדיקה ראשונית אך מקיפה של חומר החקירה, הועברו בקשות בנוגע להשלמה, בעיקר בתיק העבודה של דגימות ה-DNA", אמר עו"ד שושן.
לטענתו, חוות הדעת של המומחה הצביעה על התאמה בדגימות הקשורות לקיום יחסי מין עם המנוחה אולם מכאן אין להשליך לעבירת הרצח וזאת מאחר ולטעמו חלק מהראיות טרם הועברו לעיונו. עו"ד שושן הבהיר כי הוא מותיר לעצמו את האפשרות לטעון לעיון חוזר באם ולאחר שיתקבלו הראיות לכאורה לידיו.

עו"ד ענת גרינבאום, מטעם המאשימה, טענה בבית המשפט כי אין בכוונתה להיכנס לראיות לכאורה לאור ההסכמה של הסניגור אולם ציינה: "אבקש כי בית המשפט ירשום לפניו שיש לנו תשובה טובה לכל אחת מהטענות שחברי מעלה. לא אכביר במילים. אנו לא מקבלים את הכרסומים שחברי מדבר עליהם, ואציג את הדברים במידת הצורך אם וכאשר יפנה חברי בבקשה לעיון חוזר".
לאור הדברים והסכמת הצדדים החליטה השופטת בזק רפפורט להאריך כאמור את מעצרו של נחמני עד לתום ההליכים נגדו.