במהלך דיון במשפט רצח שלי דדון ז"ל, אשר נערך היום (שלישי) בבית המשפט המחוזי בנצרת, הוקרן בפני הרכב השופטים חלק מהשחזור אשר ביצע הנאשם, נהג המונית חוסיין חליפה, בפני חוקרי המשטרה לאחר מעצרו. בשחזור סיפר לחוקרים כי במהלך הנסיעה במונית החלו השניים להתווכח לאחר שלא ידע להסיע אותה לכתובת המפעל אליו ביקשה להגיע.

"אמרתי לה שאני לא עובד באיזור הזה בדרך כלל", אמר בשחזור, "היא אמרה לי 'אתה צריך לדעת, אתה נהג מונית', היא התעצבנה, זרקה לי כמה מילים, אמרה לי ערבי טיפש או טמבל, מילים שפגעו בי. התעצבנתי". 

על פי כתב האישום, בחודש מאי השנה כאשר היתה דדון ז"ל בדרכה לראיון עבודה ברמת גבריאל, אסף אותה הנאשם (34) במונית והסיע אותה לחניון נטוש בפאתי איזור תעשייה, שם רצח אותה בדקירות סכין. הנאשם הודה ברצח, אולם לפני כחודשיים, עם פתיחת שלב הראיות הודיעו סניגוריו, עו"ד עלא סלימאן ועו"ד וסים שחאדה כי הוא כופר בהודאות שמסר למשטרה ולשב"כ, וטענו כי הן נגבו ממנו תחת לחץ, איומים ומניעת שעות שינה. 

לפני שבועיים העידה במשפט ד"ר ענת גסט, סגנית מנהלת המחלקה הביולוגית במכון לרפואה משפטית באבו כביר, כי דגימת ה- DNA שנמצאה בציפורנה של דדון ז"ל נמצאה תואמת לפרופיל ה- DNA של הנאשם, ברמה גבוהה של אחד ל-49 אלף מיליארד. עוד אמרה כי הסיכוי לטעות מול תוצאה שכזו, הינו סיכוי אפסי.