ביקור חולים שערך קצין משטרה בבית החולים "יוספטל" באילת, הביא למעצרו של חשוד בהתפרצות לבית שארעה ערב קודם. החשוד אשר זוהה אודות לצילומי האבטחה בזירה, נחבל בגפיו התחתונות על פי החשד לאחר שקפץ מגובה שלושה מטרים מעבר לחומת הבית. בחקירתו טען כי היה מעורב בתאונת דרכים. מעצרו הוארך בבית המשפט במספר ימים עד הגשת כתב האישום.  

ביקור תמים שערך קצין המודיעין של משטרת מרחב אילת בבית החולים, הביא למעצרו של חשוד בהתפרצות לבית שארעה ערב לפני כן. על פי החשד, תושב אילת בן 48, פרץ לבית באחת משכונות העיר תוך שצולם במצלמות האבטחה המותקנות במקום. 
תמונותיו הועברו לאחר האירוע לידי המשטרה בניסיונות לאתרו, ונחרטו עמוק בזיכרונו של קצין המודיעין. לקראת סוף השבוע הבחין כאמור קצין המשטרה בחשוד העונה לתיאורו של הפורץ כאשר זה יושב על כיסא גלגלים בעקבות חבלות ברגליו המגובסות וכשהוא לובש את אותם בגדים בהם צולם.

צוות סיור אשר הוזעק למקום, עצר את החשוד כשזה מסתיר בין רגליו קופסה ובה חומר חשוד כסם מסוג הרואין. החשוד החבול הועבר יחד עם כיסא הגלגלים לחקירה במחלק האלימות שבמשטרת אילת שבמהלכה הכחיש את המיוחס לו ואף טען כי החבלות נגרמו בעקבות תאונת דרכים בה היה מעורב, טענה אשר נשללה כל מכל, ושימשה על פי החשד כ"אליבי" לפציעתו בעת שקפץ מחומת הבית אליו פרץ שגובהה כשלושה מטרים. בתום חקירתו נכלא החשוד ומעצרו הוארך בבית המשפט במספר ימים לצורך הכנת כתב אישום אשר יוגש בימים אלו.