שוטרי מג״ב השיבו את העדר לדיר. בתום פעילות יוצאת דופן שכללה: מסוק באוויר, גששים וכ-24 שוטרי מג״ב, הושבו 55 כבשים שנגנבו מבעל דיר בדרום הארץ. מוקדם יותר, נתקבלה קריאה מאזרח המתגורר במושב יכיני על גניבת עשרות כבשים, מתוך דיר בבעלותו הממוקם בסמוך לביתו. בעל הדיר סיפר לשוטרים כי בשעת בוקר מוקדמת זיהה כי שני שערי הדיר פרוצים וכל הכבשים שהיו בתוכו נעלמו.
במבצע הסריקות הנרחב לקחו חלק צוותים של שיטור כפרי לכיש יחד עם גשש של היחידה, מפקד מג״ב דרום ומסוק משטרתי. לאחר שעות של סריקות נרחבות והליכה על עקבות זיהו השוטרים כ-55 כבשים בשטח פתוח סמוך למושב יושביה (באסור שדרות).
״ליד הדיר הבחנתי בעקבות טריים יחסית והערכתי כי הגניבה התבצעה הלילה. במשך כשלוש שעות הובלתי את הכוחות לאורך קילומטרים רבים בעקבות הערבות והסימנים בשטח. לפתע זיהינו שלוש כבשים משוטטות והבנו שאנחנו בכיוון הנכון. לאחר הליכה של קילומטר נוסף, זיהינו עוד 52 כבשים״, מספר גשש מג״ב רס״מ חוסאן אל אוושלה.

55 הכבשים זוהו ואומתו כאלו שנגנבו לאזרח זמן קצר קודם.  הכבשים הושבו לבעליהם (אדם מבוגר בשנות השמונים לחייו) הנרגש, אשר לא הפסיק להודות לשוטרים על פעילותם המהירה והמקצועית. האומדן הכספי של הגניבה שסוכלה מוערך בלמעלה מ-100000 ש״ח. ״החזרתן של מרבית הכבשים שנגנבו מנעה נזק כספי כבד לאותו אזרח״, מציין רפ״ק עודד אפללו.
נצ״מ אשר לוי מפקד מג״ב דרום, אשר הגיע לשטח עם תחילת האירוע ופיקד על מבצע החיפוש, מציין: ״בתום פעילות מאומצת הצלחנו להשיב לאזרח את הכבשים שנגנבו,לעיתים גניבה כזאת מהווה עבור המגדל מכה שהוא לא יצליח להתאושש ממנה ולכן לא נחסך כל אמצעי או משאב על מנת לתת מענה מייטבי לאירועים מהסוג הזה. בשנת 2014  אשר הסתיימה זה מכבר, הצלחנו לצמצם בעשרות אחוזים את גניבות בעלי החיים. הן בכמות האירועים והן במספר בע״ח שנגנבו. נמשיך להשקיע מאמצים, ואת מיטב האמצעים העומדים לרשותנו כנגד כנופיות ועבריינים העוסקים בפשיעה חקלאית. אני מניח כי כבר בימים הקרובים נשים יד על חברי הכנופיה הזו ונעמידם לדין״.