מנהל קבוצת הכדורגל של הפועל פתח תקווה והחשד לדריסת השוטרת נוי זיתון, נבחנת גם על ידי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) שליד הפרקליטות וזאת לנוכח טענות שעלו לפיהן ביצעו השוטרים ירי בחוסר סמכות תוך סיכון ממשי לחייו של צברי, שכבר הזדהה בפניהם טרם שהחליט להימלט.
היום (שני) החליט שופט בית משפט השלום בתל אביב ירון גת להאריך בפעם השנייה את מעצרו של צברי, עד ליום רביעי הקרוב וזאת חרף העובדה שגם הוא מצא פגמים בהתנהלות השוטרים. צברי חשוד בעבירות של תקיפת שוטר בעת מילוי תפקידו (אירוע הדריסה א.ח), סיכון אדם בנתיב תחבורה, חבלה חמורה וסיכון דרכים ונתיבי שיט.
"יש לציין כי מעיון בתיק החקירה עולות תהיות רבות לגבי התנהגות השוטרים באירוע והדבר הועבר לחקירת מח"ש. אולם, אין בכך כדי לאיין את התנהגותו של החשוד, שקיים חשד סביר לביצועה, כתוצאה מכך נשקפת מסוכנות לציבור שלא ניתן לצמצמה בשלב זה בחלופת מעצר".

השופט גת נעתר לבקשת המשטרה באופן חלקי והאריך את מעצרו של צברי כאמור רק עד יום רביעי, חרף הבקשה להאריך את מעצרו בשבעה ימים.
עוד ציין השופט כי בתום ימי המעצר הוא מצפה לראות את המשטרה מציגה הצהרת תובע לפני הגשת כתב אישום או לחילופין בקשה לשחרורו של החשוד: "היה ופעולות החקירה המהותיות יסתיימו עוד קודם למועד הדיון הבא, ישקול הקצין הממונה להורות על שחרורו של החשוד כבר בתחנה וזאת בהתחשב בעברו הנקי של החשוד ובנסיבות הכוללות של האירוע".
בבית המשפט הטיח פרקליטו של החשוד עו"ד משה יוחאי, בנציג המשטרה כי החוקרים מנסים לשדל את מרשו להודות בעבירות שלא ביצע וזאת חרף הכחשתו המלאה. לטענתו, צברי, דוחה את הטענות שדרס את השוטרת מכל וכל, אולם החוקרים טענו בפניו כי ברשותם צילום וידאו המוכיח את טענותיהם. "אין כזה וידאו והם מנסים להוציא ממנו הודאה בכוח. אם יש וידאו, אז שיציגו. מדוע השוטרים בפאניקה מהתיק הזה, כי הם יודעים שביצעו ירי ללא אבחנה במספר אזרחים. אדוני יראה איפה הם פגעו ברכב, הוא כמעט איבד את חייו ועוד אנשים בגלל השוטרים".
בבית המשפט כמו בדיון הקודם, נכחו לבד מבני משפחתו גם נציגים מהנהלת הפועל פתח תקווה וכן מבית החולים השרון שם עובד צברי והם הגיעו לתמוך בו ולחזק את ידו.