דרמה גדולה התרחשה בשעות הערב בנתיבי איילון. נהג, ברכב מסוג ג'יפ, חשוד בכך שפגע בשוטרת ונמלט מהאיזור. הפגיעה קרתה ברחוב הקוממיות בבת ים, ולאחר שהנהג ניסה להימלט, נורו לעברו מספר קליעים ע"י שוטר נוסף שהיה במקום.



בעקבות הפגיעה נפצעה השוטרת באורח בינוני. ממד"א נמסר כי בשעה 18:30 התקבלה הודעה במרחב איילון על הולכת רגל  שנפגעה ונמצאת במצב בינוני עם חבלות בגפיים. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותה לבית החולים וולפסון. לאחר מרדף לא קצר, שלווה בנהיגה פרועה מצד הנהג הדורס, נתפס נהג, אך התברר כי הוא לא מעורב באירוע והוא שוחרר לדרכו.



מדובר בארוע חמור מאוד בו ניידת זיהתה עבירה שהתבצעה בתוך רכב ע"י בגיר בקטין. השוטר הוציא את הקטין מהרכב וזה ברח.  שוטרי מרחב איילון מיד סגרו את האזור אך העבריין הנמלט פרץ את המחסום ודרס את השוטרת. כשעתיים לאחר הדיווח על האירוע, נתפס החשוד והועבר לחקירה. מדובר באדם בן 54, בכיר באחת מקבוצות ליגת העל בכדורגל. 



מפקד מרחב איילון, נצ"מ נתן בוזנה, סיפר: "השוטרים ביקשו מהחשוד לפתוח את החלון, כיוון שהם צריכים לברר פרטים. במהלך דין ודברים הבחור זוהה עם בחור נוסף. הבגיר היה עירום ואנחנו לא מבינים לגמרי מה הם עשו בתוך הרכב, בשלב שבו השוטרים רצו לעצור אותו ולבקש את זהותו הוא החל להימלט, נסע לכיוון מחלף קוממיות, השוטרים דלקו אחריו ובמרכז הכביש הוא פגע בשוטרת. מצבה קל עד בינוני. אנחנו מאותו רגע החלנו במצוד נרחב בכל הגיזרהכולל מחסומים עם המחוזות השונים וכעת אני יכול לבשר לכם שלפני כמה דקות הוא נעצר בחולות באיזור ראשון וכוחות מרחב איילון ימשיכו את חקירתו".

השוטרת שנפצעה ושברה את האגן היא נוי זיתוני, אביה, ששמע על האירוע והגיע לבית החולים סיפר:  "אני מדבר איתה כל שעה כמעט ושואל לשלומה. בשש בערב היא לא ענתה והתחלתי לדאוג.  גלשתי באינטרנט וראיתי דיווח על שוטרת בת 19 שנדרסה.  בלב שלי ידעתי שזו היא.  נכנסתי לרכב, בדרך הצלחתי לאתר את הקצינים שלה שסיפרו לי מה קרה והרגיעו אותי".