התפתחות דרמטית חלה בימים האחרונים בחקירתו של עופר צברי, מנהל קבוצת הכדורגל של הפועל פתח-תקוה, החשוד בעבירות של דריסת שוטרת ופדופיליה. אתמול (שלישי) נעצר צברי, ביחד עם שלושה אנשים נוספים, בחשד לעבירות מין בקטינים. במשטרה נערכים לביצוע מעצרים נוספים כשהחשד של המשטרה הוא כי מדובר ב"רשת של פדופילים" שנחשפה בפניהם במהלך החקירה. היום הוארך מעצרו בשישה ימים.


מאז יום ראשון האחרון גבו חוקרי מרחב איילון במשטרה עדויות מלמעלה מ-10 נערים, מרביתם שחקני מחלקת הנוער של הפועל פתח-תקוה, אשר במהלך עדותם זרעו אור על הפרשה וסיפרו על קשרים בעלי אופי מיני, שניהלו בין היתר עם צברי. עוד עולה, כי הנערים סיפרו על חלופת סרטונים בעלי אופי פורנוגרפי באמצעות תוכנת הוואצאפ.

בסיום גביית העדות, נטלו החוקרים את מכשירי הטלפון הניידים מחמישה נערים, מהם שלפו, לכאורה, סרטונים וחלופת מסרונים בינם לבין צברי. במהלך החקירה אף התעורר חשד לפיו אותם נערים כמו גם צברי קשורים לגורמים נוספים שגם איתם ניהלו קשרים דומים.

צברי נעצר לפני כשבועיים בעקבות אירוע שבו נראה רכב הג'יפ שלו כשהוא חונה בצורה מחשידה בחניון ברחוב הקוממיות בבת ים. כשהתקרבה שוטרת התנועה, נוי זיתון לרכב היא זיהתה בתוכו, לדבריה, את צברי, כשהוא עירום בחצי גוף ולצידו צעיר נוסף שנראה על פניו כקטין.

זיתון, ושוטר נוסף שהיה עימה ביקשו מצברי להזדהות, תוך שהם שולפים את הנער מהרכב, אולם אז, לדבריהם, פתח צברי בנסיעה ופגע כביכול בשוטרת שירתה לעברו מספר כדורים, שגרמו לניפוץ השמשה הקדמית בג'יפ. צברי עזב את המקום ברכבו והמתין לחוקרים באזור חולות סמוך לראשון לציון, שם נעצר.

בחלוף שלושה ימי מעצר, ובעקבות לחץ שהפעיל פרקליטו עו"ד משה יוחאי, שוחרר צברי בתנאי מעצר בית שהסתיימו ומאז הוא לכאורה נתון ללא הגבלות.
מקורביו טענו כי המשטרה טיפסה על עץ גבוה מדי והיא מתקשה לרדת ממנו, כל זאת לדבריהם לנוכח העובדה שרישיון הנהיגה שלו לא נשלל ממנו, חרף טענות החוקרים לפיהן דרס שוטרת ונמלט מזירת האירוע. "אפילו את הרישיון הם לא שללו לא. ההר יוליד עכבר בסיפור הזה וסתם לכאורה גרמו לו עוול", אמרו המקורבים.

אלא, שבכל אותה העת המשיכו חוקרי מרחב איילון לנהל את החקירה תחת צו איסור פרסום גורף, אולם עתה עם הבאתם של החשודים וצברי לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרם, ביקשה המשטרה להסיר את צו איסור הפרסום ולשפוך אור על הפרשה שבעטיה ספגו החוקרים ביקורת נוקבת.