המשטרה דיווחה הערב (ש') על ילד בן שש שהובא למרפאה בתל שבע במצב אנוש - ככל הנראה בשל התהפכות טרקטורון - ושם מת מפצעיו. על פי הודעת המשטרה, אביו, שהביאו למרפאה, נמלט מהמקום. לאחר כשעה נעצר האב על ידי משטרת העיירות.




האב הועבר לחקירת בוחני התנועה, החוקרים את התאונה במהלכה מצא הילד את מותו. על פי החשד, האב רכב יחד עם בנו על טרקטורון, שהתהפך באזור תל שבע. כתוצאה מההתהפכות הילד נפצע באורח קשה מאוד, ומותו נקבע במרפאה.




אמש נהרגה פעוטה בת שנתיים לאחר שנפלה מרכב בעת שזה ביצע פנייה בצומת בית דגן. צוותי מד"א הוזעקו למקום ולאחר טיפול ראשוני שהעניקו לפעוטה פינו אותה לבית החולים אסף הרופא, שם תוך פרק זמן קצר נקבע מותה. 




במשטרה חשבו כי בעלה של אם הילדה נמלט מהזירה, אולם לאחר שנמצא ונלקח לחקירה, טען כי הסתבך בדרכו לבית החולים שם קבע לפגוש את אם הפעוטה. גורם בכיר במשטרה אמר על כך כי "אנחנו לא ממהרים לצאת בהצהרות בשלב הזה, שכן גרסתו של הנהג אכן תואמת את הממצאים בזירת התאונה. מדובר באירוע טרגי ומצער ועוד לא הוחלט האם נבקש להאריך את מעצרו של הנהג. העובדה שניהלנו מצוד היתה מהסיבה שחשבנו שמדובר בתאונת פגע וברח אולם חשוב לאשר שהנהג למרות העיכוב נעצר בבית החולים, כך שאכן על פי הגרסה שלו היה בדרכו לבת זוגו".




אלון חכמון סייע בהכנת הידיעה