השותפים הטריים יצחק הרצוג וציפי לבני חנכו הערב (רביעי) מטה משותף ל"מחנה הציוני" בתל אביב. הם קבעו מזוזה, יחד עם כל חברי הרשימה המשותפת, בהם עמיר פרץ, שלו שוריין המקום השמיני ברשימה. 



הרצוג אמר בנאומו:"הבטחתי מהפך ואנחנו נקיים. ישראל חייבת לקחת יוזמה ולפעול מדינית כדי לא להיגרר אחורה לעוד מלחמה. אנחנו חונכים הערב את מטה הבחירות המשותף של המחנה הציוני, ומתחילים מכאן מסע נחוש לשינוי המצב במדינה – בכל התחומים. אנחנו נקדם – ביחד – תכנית מקיפה לצמצום הפערים החברתיים ולקידום הכלכלה, בצורה אפקטיבית יותר מכל מתייהר וגאוותן, ובמקביל לא נפקיר את האינטרסים הביטחוניים והמדיניים של ישראל, עליהם נדע לשמור יותר מכל רברבן". 

עוד הבטיח הרצוג כי "כשליחי הציבור אנו שמים את טובת המדינה לפני טובתנו האישית. אנחנו נגיע לערים, לשכונות, למושבים, לקיבוצים, לכפרים, לסניפים ולמחוזות, מצפון ועד דרום, אבל הכי חשוב – נגיע לאנשים, ונביא אתנו תקווה אמתית לאלטרנטיבה ציונית, ערכית ואידיאולוגית לנתניהו. אני מאחל הצלחה לכל המתמודדות והמתמודדים בבחירות המקדימות, ומשוכנע כי בעוד חודש תהיה לנו הנבחרת הטובה והחברתית ביותר על המפה הפוליטית.
 

לבני אמרה בנאומה כי "כולם חשבו שהבחירות מיותרות. נתניהו חשב שיבחר שוב וירכיב את קואליצית החלומות שלו, שהיא קואליציית הסיוטים של ישראל. ועכשיו, שלושה שבועות אחרי שהוכרזו הבחירות, מתברר לכולם שאלה לא בחירות מיותרות, אלא הבחירות המוצדקות שיכולות להיות היסטוריות - בבחירות האלה נחליף את שלטון נתניהו והקיצונים ונקים ממשלה אמיתית, אחראית וציונית. ממשלה שתשים את האזרח במרכז".