רשימה משותפת של הרצוג ולבני עשויה להתגלות כקלף מנצח בבחירות. סקר חדש שמפרסם ערוץ הכנסת מעלה כי אם הרצוג ולבני יתמודדו בבחירות לכנסת ה-20 ברשימה אחת הם יקבלו 23 מנדטים, לעומת 21 לליכוד. לעומת זאת אם לבני תתמודד לבד בראשות התנועה היא לא תעבור את אחוז החסימה והעבודה בראשות הרצוג, ללא לבני, תקבל 17 מנדטים בלבד. עם זאת, גוש הימין בראשות נתניהו יוכל להרכיב קואליציה בת 63 מנדטים עם הליכוד, הבית היהודי, ישראל ביתנו, יהדות התורה וש"ס.


 
את הסקר שיוצג בתוכנית "הצוללת" בערוץ הכנסת ערך אמש מכון "פאנלס פוליטיקס" בראשות מנחם לזר. בתרחיש שבו הרצוג ולבני ירוצו בראש רשימה משותפת קובע הסקר כי  העבודה תקבל  23 מנדטים, הליכוד - 21, הבית היהודי בראשות נפתלי בנט -18, ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן -9, מפלגה בראשות משה כחלון – 9, יהדות התורה - 8, שס בראשות אריה דרעי – 7, מרצ בראשות זהבה גלאון - 6, חד"ש - 5, רע"ם תע"ל - 5, ואילו מפלגות בל"ד וקדימה לא עוברות את אחוז החסימה.

 
 
כמו כן, נשאל הציבור למי יצביע בבחירות הקרובות, מבלי להציג בתשובות רשימה משותפת של לבני והרצוג: הליכוד בראשות בנימין נתניהו עם 21 מנדטים, הבית היהודי בראשות נפתלי בנט 18, העבודה בראשות יצחק הרצוג 17, יש עתיד בראשות יאיר לפיד 12, ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן עם 10, מפלגה בראשות משה כחלון עם 10, יהדות התורה עם 8, ש"ס בראשות אריה דרעי 7, מרצ בראשות זהבה גלאון עם 7, ואילו התנועה וציפי לבני לא עוברים את אחוז החסימה. 
לשאלה 'מי הראוי ביותר להיות ראש ממשלה', 26% מהנשאלים בסקר ענו בנימין נתניהו. אחריו יצחק הרצוג עם 15% ואחריו נפתלי בנט עם 11%.  הסקר המלא יפורסם בתכנית "הצוללת" עם משה שלונסקי, הערב ב-22:30 בערוץ הכנסת.