טרגדיה מצערת ערב השנה החדשה בארה"ב. חוקרת במתקן גרעיני, אשר לקחה את בנה הקטן לוולמארט על מנת לבלות עימו ולהשתמש בכל שוברי המתנה אותם קיבלה, נהרגה באופן טרגי כאשר בנה בן השנתיים טען את האקדח שהיה בתיקה, ירה בה והרג אותה.

השוטרים אשר הגיעו למקום מצאו את ורוניקה רוטלידג', בת 29, מתה, בה שתואר ע"י השריף כ"תאונה טרגית". האם, אשר עבדה במעבדה הלאומית באיידהו, התכוננה לבואה של משפחתה, אשר הגיעו לאיזור על מנת לחגוג את תחילתה של השנה החדשה. רוטלידג' החזיקה בנשק עצמו ברישיון ועפ"י החקירה מתברר כי האם השאירה את בנה ביחד עם התיק בזמן ולא שמה לב למעשיו. במהלך היום, הפעוט הושיט את ידו לעבר אקדח הקליבר וירה בה ירייה אחת קטלנית.
"היא היתה אישר יפה, צעירה ואהבה מאוד את בנה", אמר אביו של הילד, טרי רוטלדג', "היא ממש לא היתה חסרת אחריות, להיפך. היא נלקחה ממני יותר מדי מוקדם". דובר המשטרה אמר כי האב "הגיע למקום זמן קצר לאחר האירוע ופשוט לא ידע איך לעכל את הסיפור המצער והטרגי הזה. אנחנו עדיין חוקרים את המקרה בצורה אינטנסיבית", סיכם. הילד נלקח ע"י קרובי משפחה, שם ישהה בימים הקרובים.

בחודש שעבר פצע את עצמו פעוט בן שלוש באופן קשה לאחר שירה לעצמו בראש, גם כן לאחר שהשיג את האקדח של אביו. בחודש אפריל ירה בן שנתיים באחותו בת ה-11 והרג אותה לאחר שהשניים שיחקו באקדח בפילדלפיה שהביא בן זוגה של האם.