זירת הקולנוע סיפקה לא מעט כותרות בימים האחרונים עם הסאגה הבלתי נגמרת סביב הסרט "ראיון סוף" של אולפני סוני, שהביא את קוריאה הצפונית וארה״ב לסף מלחמת הסייבר האמיתית הראשונה.
אחד הגילויים המרכזיים מתוך התכתובות של אנשי סוני שהדליפו ההאקרים הצפון קוריאנים שפרצו למחשבי האולפנים היה התסריט של "ספקטרה", הסרט ה־24 בסדרת ג׳יימס בונד בכיכובו של דניאל קרייג שצילומיו החלו לאחרונה. ההדלפה אילצה את היוצרים, בהובלתו של הבמאי סם מנדז, לשנות את סוף הסרט, שאמור לצאת לאקרנים בנובמבר. כעת נותר לראות אם "ספקטרה" יצליח להתעלות על "סקייפול", הסרט הקודם שהיה המצליח והמכניס ביותר בתולדות הסדרה של הסוכן 007.
אבל את הבאזז וההיסטריה הגדולים ביותר צפוי לספק ״מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר״ שייצא לאקרנים ב־18 בדצמבר. הסרט השביעי בסדרת המדע הבדיוני המצליחה בהיסטוריה יכנס מחדש את כוכביה של הטרילוגיה המקורית - לוק סקייווקר (מארק המיל), האן סולו (האריסון פורד) והנסיכה ליאה (קארי פישר) לצד צ׳ובאקה והרובוטים D2־3POn R2־C - ומתרחש 35 שנה אחרי ״שובו של הג׳דיי״.

כבר כעת אפשר להעריך כי עם הגעתו של הסרט הראשון בטרילוגיה החדשה נראה תורים ארוכים ליד בתי הקולנוע בארה״ב -וגם במדינות אחרות - של מעריצים לבושים בתחפושות המוכרות, בעור המוצרים הנלווים רק יסייעו לג׳ורג׳ לוקאס להמשיך ולחייך בדרך אל הבנק.