השר לשעבר ראלב מג'דלה יכנס לרשימת מפלגת העבודה בכנסת הנוכחית, לתקופת פגרת הבחירות, במקומו של ח"כ בנימין בן אליעזר שהודיע על פרישה.




כניסתו של מג'דלה לכנסת התאפשרה לאחר שיו"ר המועצה האזורית גלבוע, דני עטר, הודיע במכתב ליושב ראש הכנסת כי הוא לא מתכוון להיכנס במקומו של פואד והתפטר כנדרש מרשימת העבודה. "בעיניי, תפקיד חבר כנסת בישראל הוא תפקיד חשוב מאין כמוהו אשר הייתי שמח לשאת בו ביראת קודש", כתב עטר במכתבו והוסיף: "עם זאת, תפקיד זה אינו סידור עבודה. מטרתו היא מעל הכל לשרת את הציבור ולפעול למענו מטעם המנדט שניתן כנבחר ציבור. חבר כנסת הוא תפקיד שנושא עימו אחריות ציבורית כבדה. אין הוא תפקיד להתהדר בו ללא כל עשייה ציבורית ואין לשאת בו רק למען הטבות כאלה או אחרות שניתנות מכספי הציבור"

 

"על אף רצוני לשרת את הציבור הישראלי במסגרת הכנסת" ממשיך עטר במכתבו, "אין בכוונתי לעשות זאת בכל מחיר, ובפרט לא על חשבון משלם המסים הישראלי".  


"בסיטואציה הנוכחית שנוצרה איני רואה לנכון לקבל עליי את התפקיד לתקופת זמן בה לא אוכל להשפיע ולקדם את הנושאים החשובים בעיניי ובעיני מפלגת "העבודה" בה אני חבר. אני מאמין כי זו הבחירה הנכונה בכדי לשמור על כבוד הכנסת  ובכדי לשמור על כבודו בפני ציבור הבוחרים הישראלי", מסיים עטר את דבריו ליו"ר הכנסת.

 
הבא בתור אחרי דני עטר בשרימת העבודה הוא השר לשעבר ראלב מג'דלה והוא יכהן כאמור מעתה כחבר בכנסת ה-19 בדרכה לבחירות.