הפגישה החשאית שקיים אביגדור ליברמן בפריס במהלך חג הכריסמס האחרון לא היתה עם מוחמד דחלאן, כך נודע ל"מעריב אונליין" הבוקר, בעקבות הפירסומים לפיהם שר ישראלי נפגש לאחרונה עם מוחמד דחלאן, בכיר הרשות הפלסטינית לשעבר ויריבו העיקרי של אבו-מאזן, ללא קבלת היתר מראש הממשלה.

עוד מתברר כי בפגישה שקיים ליברמן במלון "רפאל" היוקרתי בבירת צרפת השתתפו גם אנשי מוסד, מה שמעלה את הסבירות כי מדובר באישיות ערבית או איסלמית ממעלה ראשונה. עוד נודע כי נסיעתו של ליברמן אושרה בממשלה וכי כל האנשים שנחשפו למידע הקשור בה חתמו על הצהרות סודיות מוקפדות.

ליברמן עצמו, ללא קשר לפגישה, תקף היום את מדינות אירופה על היחס שלהן כלפי הסכסוך הישראלי-פלסטיני ואמר: "הצד השני הולך לכיוון אירופה של שנת 1938, ערב הסכמי מינכן, אין ספק שהתנהלות מדינות כמו אירלנד ושבדיה זאת אותה התנהלות, זאת אותה הפקרות כמו שהפקירו את צ'כוסלובקיה. זה אותו דבר, יש להם נימוקים וצידוקים למה אפשר לנטוש את ישראל, למרות שזאת המדינה היחידה שמייצגת את הערכים המערביים".

"הדיונים שהתנהלו בפרלמנטים האירופיים, על הכרה במדינה הפלסטינית, כמות העיוותים והשקרים וההמצאות שחברי פרלמנטים מכובדים השתמשו בהם, זה פרק נוסף של זקני ציון. אנשים מכובדים משקרים במצח נחושה. אני מצפה לידע על הנושא שהם מדברים עליו", סיכם ליברמן.