פגישתם של מזכיר המדינה האמריקני, ג'ון קרי, וסאיב עריקראת, נציג הרשות הפלסטינית, נחלה כישלון. מקור פלסטיני אמר הלילה לערוץ "אל-מיאדין" הלבנוני, כי שר החוץ האמריקני, ג'ון קרי, איים בפגישתו עם סאיב עריקאת שארה"ב תטיל וטו על הצעת הרשות להקמת מדינה פלסטינית וסיום הכיבוש על פי לוחות זמנים במועצת הביטחון.

על פי המקור, בפגישה בלונדון, בה היו גם שגריר הרשות בלונדון, מנואל חסאסיאן ועוזרו של קרי, פרנק לוונסטיין, ענה עריקאת כי במידה וארצות הברית תטיל וטו על ההצעה, אז הרשות הפלסטינית תפנה לכל המוסדות הבינלאומיים, כולל בית הדין הבינלאומי בהאג.

המקור הפלסטיני כינה את הפגישה "קשה וכבדה". לאחר מכן קרי איים בסנקציות על הפלסטינים, ועריקאת הגיב: "לעם הפלסטיני אין מה להפסיד. נתניהו וממשלתו יישמו את כל האיומים, הפקיעו את האדמות, פרצו לאל-אקצא ואף התנקשו בחייו של השר זיאד אבו עין, הרסו בתים, ובכל שעה ישנם מעצרים חדשים של בני העם הפלסטיני ומנהיגים בפת"ח, מה שהרס את ההזדמנות לשלום".


יש לציין, כי שר החוץ הפלסטיני ריאד אל-מאלכי, הודיע כי הוא ייועד יחד עם משלחת של שרים מהליגה הערבית עם קרי, לאחר שנועדו עם שר החוץ הצרפתי לורן פביוס בפריז. חבר הוועד הפועל של פת"ח, מוחמד אשתייה, אמר בהרצאה בבית ג'אלה שנשא הערב (ג'), כי "הפלסטינים והצרפתים עובדים יחד עם הנוסח החדש שיוגש למועצה הביטחון".