ח"כ אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל) השתתף היום (שבת) בתהלוכה לרגל יום הולדתו של הנביא מוחמד ובסיומה הניף בהר הבית, למרגלות מסגד אל אקצה, את הדגל הפלשתיני, דבר המעורר זעם בימין.


"צעדנו כמה מאות בני אדם מרחוב אל זהרה והלכנו עד למסגד אל אקצה, לרגל יום הולדתו של הנביא מוחמד. התהלכה עברה בשקט. בסיומה אמרתי כי אל-קודס (ירושלים) היא ערבית והיא גם בירת פלסטין ואל אקצא הוא מקום התפילה של המוסלמים", סיפר ח"כ טיבי למעריב השבוע.

"אמרתי שם את אותם הדברים בדיוק שאני אומר מעל דוכן הכנסת ובכל מקום ואני לא רואה בזה שום בעייה. הנפתי שם את הדגל שהוא הדגל הרשמי של הרשות הפלשתינית ושמוכר בכל העולם. אפילו בכנסת הניפו אותו ואני לא מבין על מה המהומה. שמעתי שיש דיווח שהמשטרה רוצה לחקור אבל אין פה מה לחקור", הוסיף.


לעומתו, הגיב יו"ר מועצת יש"ע לשעבר, דני דיין, המתמודד בפריימריס בבית היהודי, לדברים ואמר: "מפכ"ל המשטרה אמר לפני כחודש כי 'לא יאפשר לח"כים שמתסיסים לעלות להר הבית', אבל כשח"כ טיבי עלה היום למקום הקדוש עם דגל אש"ף כדי להתסיס ולהלהיט את הרוחות החליט המפכ"ל לשתוק. כמו גם בוז'י וציפי, זהבה וכל אותם מנהיגי שמאל שיודעים היטב להאשים את ישראל בכל מלחמה במזרח התיכון. דנינו ממשיך היום את ההבחנה (הקבועה לצערי) בין יהודים המממשים את זכותם לבקר בהר, לבין פרובוקטורים מוסלמים, המשתמשים במקום להסתה ולהון פוליטי".
ראש מטה ההסברה של מפלגת יחד העם איתנו, ח"כ יוני שטבון, אמר: "לצערי, זו לא תופעה חדשה. יש בכנסת גיס חמישי, רק מחנה לאומי גדול וחזק ישים לזה סוף. שלא נטעה, זוהי חתירה של ממש תחת יסודות הקיום היהודי כאן. מוכרחים לעצור את זה, ויפה שעה אחת קודם".