הפרקליטות הגישה לבית המשפט העליון שתי בקשות להורות על קבלת ראיות נוספות בתיק הולילנד. הבקשה הראשונה מתייחסת להקלטות בעניין קבלת שוחד בסך 60,000 שקלים, האישום הראשון בו הורשע ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, בפרשת הולילנד. הבקשה השנייה נוגעת לתכתובת דואר-אלקטרוני המתייחסת לאישום של אולמרט בקבלת שוחד בסך 500 אלף שקלים. בפרקליטות נימקו: ״מדובר במקרה בו עוצמת האינטרס הציבורי במיצוי ההליך במשפט המסוים היא גבוהה ומשמעותית״.

את הבקשה הגישו מנהל המחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה, ג׳ואי אש, ופרקליטת מחוז ת״א (מיסוי וכלכלה), ליאת בן-ארי שווקי, שכבר העלו במהלך הדיון ביום חמישי האחרון את נושא הראיות, ובעקרי הערעור שהוגשו לבית המשפט. במהלך הדיון השופטים אמרו כי הם מסתייגים מדרך זו שאינה מקובלת בהליך ערעור. 
בבקשה שהוגשה להרכב השופטים המורחב שדן בתיק הולילנד: סלים ג'ובראן, עוזי פוגלמן, ניל הנדל, צבי זילברטל ויצחק עמית , נכתב כי, המדינה סבורה, כי הרשעת אולמרט ״עומדת היטב על מארג הראיות המפורט בהכרעת הדין ובעיקרי הטיעון״, אך מאחר והגיעו לידי המדינה ״ראיות חפציות מוצקות חדשות, בדמות הקלטות של שיחות בין שולה זקן לבין המשיב ואחרים״, סבורים בפרקליטות כי יש בהקלטות כדי לחזק את ההרשעה. 

בהקלטות המדוברות נשמעים משוחחים זקן, אולמרט ואחרים, ולטענת הפרקליטות עולה מן השיחות ״התנהלות פסולה של המשיב (אולמרט-א.ז.) במהלך החקירה והמשפט, אשר נועדה למנוע מזקן למסור גרסה המפלילה אותו״, וכן כי בכוחן של השיחות ״לשפוך אור על הרקע לגרסאותיה השונות של זקן בחקירותיה ולתמוך בהרשעתו של המשיב (אולמרט-א.ז.) באישום זה״
הבקשה ביחס לתכתובת האי מייל מתייחסת לתכתובת אי מייל בין ראש לשכתו לשעבר של אולמרט שולה זקן, שהפכה בנתיים לעדת מדינה, לבין עורך דינה, דב גילהר, שלטענת הפרקליטות יש בה כדי לחזק את העובדה שהפגישה בין זקן לבין עד המדינה המנוח, שמואל דכנר, בנושא העברת חצי מיליון שקלים לאחיו של אולמרט, יוסי, אכן התקיימה. 
בנימוקי הבקשה כותבים בפרקליטות כי מדובר ״בראיות מהותיות הרלוונטיות ללב השאלות שבמחלוקת בשני האישומים, אשר לא היו (ולא יכלו להיות) בידי המבקשת בשלבים מוקדמים יותר של ההליך. מדובר במקרה בו עוצמת האינטרס הציבורי במיצוי ההליך במשפט המסוים היא גבוהה ומשמעותית״.