תחל שנה ובדיחותיה
מרתון סטנד־אפ לתוך השנה האזרחית החדשה, בהשתתפות כוכבי ״צחוק מעבודה״, ״עובר כל גבול״ ואמני הבית.
בין המצחיקים שיצחיקו לכם את השנה החדשה: שחר חסון, אמירם טובים, שאולי בדישי, יוסי טרבלוס, דניאל אסייג, תמיר בוסקילה, דניאל כהן, יוסי פנסו, דובדבני וקובץ', חיים אלמקיס, צמד שיניים, איתמר פדאל, אמיר הורביץ ועוד.

הסילבסטר הגדול. 23:30. קומדי בר Zoa, בית ציוני אמריקה, אבן גבירול 26, תל אביב
הפי ניוBEER
אירוע סילבסטר באווירה בווארית עם די.ג'יי. במסגרת האירוע יוגש תפריט סילבסטר ייחודי, הכולל מנות דגל בוואריות דוגמת: נקניקיות ובשרים היישר ממטבח הביר גרדן במקום, לצד סוגים שונים וייחודיים של בירה פאולנר.
האירוע יתקיים בשני סבבים: סיבוב ראשון 19:30־21:30. סיבוב שני 21:30־אחרי 24:00. בירגארדן פאולנר. אלברט מנדלר 3, מתחם שרונה
 
ברווז על הגג
 
השף קובי בכר יצר תפריט טעימות חגיגי, שיוגש במסעדת ״רופ טופ״ על גג מלון ממילא בירושלים, לכבוד חגיגות תחילת השנה האזרחית החדשה.
 
בכר חזר עכשיו מסיור השראה באמסטרדם ולונדון, שם ליקט רעיונות לטכניקות וחומרי גלם, מראות וניחוחות, שחלקם נשזרו אל תפריט הטעימות החגיגי שלפניכם.
 
בתפריט: מנת פתיחה יצירתית של ״קופסה של הפתעות״, הכוללת פרופיטרול פטריות וברווז, טונה על מקל, כבד אווז, ברווז בלוטוס, דג בר ים, לפת סוכר וקציפת קארי, ניוקי כמהין שחורות ואגסים. לקינוח: אננס בגריל פחמים, גרניטה ליצ׳י, peanut butter and jelly.
 
רופ טופ (Rooftop), מלון ממילא, ירושלים
 
אירלנד זה כאן
 
רשת הפאבים האיריים ״טמפל בר״ חוגגת את כניסת 2015 בכל סניפיה, שיקושטו כמיטב האייריש טרדישן. מתנות והפתעות יחולקו לקהל, להקות ודי.ג'יי ינעימו את הלילה הראשון של 2015, וכמובן תהיה שמפניה בחצות.
 
״טמפל בר״ גלילות - מסיבה אירית & די.ג'יי אבי אופיר; ״טמפל בר״ רוטשילד ת״א -מסיבה עם די.ג'יי; ״טמפל בר״ חיפה - להקת מלאכי הבלוז תופיע כל הערב, מצאת השנה עד צאת הנשמה; ״טמפל בר״ ראשל״צ - מסיבה עם די.ג'יי אלדד עדי; ״טמפל בר״ כפר סבא - מסיבה עם די.ג'יי.
 
קוקטיל משעשע חך
 
במסעדת ״מלגו ומלבר״ הצעירה יגישו לכ־ בוד ערב השנה האזרחית החדשה שני תפרי־ טי טעימות עדכניים ויצירתיים. האורחים בסט המוקדם ייהנו מתפריט טעימות, הכולל קוקטיל פתיחה, 5 מנות, קינוח ושתייה קלה. האורחים בסט המאוחר ייהנו מתפריט טעימות, הכולל קוקטיל פתיחה, 7 מנות, פטיפורים, קינוח ושתייה קלה.
 
הארוחה תכלול קוקטיל פתיחה ומשעשע חיך, מנות כמו סלמון בכבישת סלק, ויניגרט צלפים ובועות שמפניה, מנת טונה אדומה, תותים, פומלה מושחמת, אבקת שומשום שחור, מנת ניוקי סרטנים עם צדפות ורוטב עגבניות שחור, פטיפורים, קינוח ועוד.
 
MILGO & MILBAR, שדרות רוטשילד 142, תל אביב
 
בזיכרון תפנה ימינה
 
מסעדת "אדמה", השוכנת בבניין אבן עתיק יומין בזיכרון יעקב, תציע לכם הערב ארוחת סילבסטר חגיגית ורומנטית. הארוחה תפתח בטריו אנדיב עם סלק, אגוזי מלך, גבינת עזים, סרדין כבוש וסלט עגבניות שרי.
 
מנה ראשונה לבחירה: מרק ארטישוק ירושלמי, מרק ערמונים או סלט ארטישוק א-לה רומנה עם גבינה כחולה. מנת ביניים לבחירה: פטה כבדי עוף עם צ׳אטני אפרסמון, ניוקי פטריות יער, ועוד. מנה עיקרית לבחירה: קדרת עגל נימוח עם ניוקי צרוב וירקות, פילה דג ים עם פירה ודלעת צלויה, אנטריקוט צלוי לצד גרטן תפוח אדמה ותרד ועוד. לקינוח: כדורו-ני ברולה סמיפרדו או עוגת מוס גבינה. וגם שתייה קלה וכוס יין אדום או קאווה.
 
ADAMA - בקתה קולינרית, מעלה הראשונים 8, גבעת זמרין, זיכרון יעקב
 
הסילבסטר החברתי
 
מסעדת "המטבחון", השוכנת בפאתי כרם התימנים, מציעה ארוחת סילבסטר במחיר משתלם במיוחד (99 שקלים ליחיד) ומתאימה גם לקהל הצמחוני-טבעוני. הארוחה כוללת סלסלת לחמים וחמאה, פלטה זוגית של 4 פתיחים לבחירה כגון: לביבות בטטה, סלט אבוקדו, עלי גפן, כבד קצוץ עם ריבת בצל, קציצות פראסה ועוד.
 
2 מנות עיקריות לבחירה: מוסקה עשירה בבשמל, לזניה גבינות ותרד, סלק ממולא בבורגול, מג׳דרה - אורז, עדשים ובצל מטוגן עם רוטב יוגורט שום ושמיר, קוסקוס ירקות או קוסקוס בשר, ממולאים ועוד. לכל אורך הערב שותים קאווה מבעבעת ללא הגבלה.
 
המטבחון, רחוב רבי עקיבא 18, כרם התימנים, תל אביב
 
סילבסטר גלילי
 
במלון כפר גלעדי באצבע הגליל יתחילו לחגוג את השנה האזרחית החדשה בצהרי היום (15:00) בקבלת פנים חגיגית, שתכלול סיידר חם, סחלב מהביל ופינוקים נוספים.
 
ב-19:00 תחל ארוחת הערב החגיגית שרקח השף אריק זינו, שתהיה מבוססת על חומרי גלם מובחרים מהגליל ותכיל, בין היתר, תפריט תבשילים מסורתיים על פתיליות, קינוחים עשירים עם מוטיבים של שמפניה ותותים, ומבחר גדול של תה.
 
ב-21:30 תתחיל מסיבת ריקודים מכל הזמנים בבריכה החצי אולימפית המקורה, המציעה למשקיף נוף פנורמי לחרמון המושלג. בחצות הרמת כוסית, קאווה ושמפניה חופשית ומבחר קינוחים אישיים.
 
מלון כפר גלעדי, 6900000־04
 
סילבסטר למזמינים מראש
 
מסיבת סילבסטר יוקרתית במיוחד ב"טיילור מייד" ובחצר המהפנטת של הפרוון הידוע סטפן בראון, שתכלול תפריט מיוחד של השף בני אזולאי, ושלל קוקטילים בצורות הגשה ייחודיות + אנרגיה שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר בעיר.
 
בחלל המרכזי, המשמש כמסעדה ומארח הופעות חיות, יופיע די.ג'יי Fongi + הופעת אורח מפתיעה בחצות על העמדה.
 
טיילור מייד, אלנבי 99, תל אביב. למזמינים מראש בלבד, 5033387־03
 צורות הגשה מגוונות. סילבסטר בטיילור מייד

גאוות ישראל במבעבעים 

ב"טייסטינג רום" מבטיחים לכם מסיבת סילבסטר מהסרטים, כולל יין משובח, שמפניות איכותיות, ואוכל מרגש. על עמדת הדי.ג'יי ינצח אדי ניומן. בין מבחר המשקאות שיוגשו במהלך הערב: גאוות ישראל במבעבעים - ירדן בלאן דה בלאן, ירדן רוזה, בלאק בושר, קטל וון, בלאק בוש, קווארבו בלאק, קוקטילים צבעוניים של אדי ניומן. עוד יזכה קהל החוגגים ליהנות מתפריט שנבנה במיוחד עבור האירוע, בניצוחה של השפית אסנת הופמן.
 
בין המנות שיוגשו: סלט בקר אסייתי בעלה חסה צעיר, פולנטה עם מחית ארטישוק ירושלמי ותרד, טרטר עם לימון כבוש, בצל סגול, רימון, פפריקה וצנוברים, פוקצ׳ת ענק של כבש, בצל מטוגן, צנוברים, עגבניות צלויות, בהרט ופטרוזיליה; וכמובן קוויאר, תותים עם קצפת ועוד מגוון רחב של קינוחים. אלכוהול ואוכל חופשי לאורך כל הערב.

טייסטינג רום, מתחם שרונה, קפלן 36, תל אביב
 
קרפצ׳יו פילה בקר
 
גם רשת "אגאדיר" חוגגת את כניסת השנה האזרחית החדשה. והיא עושה את זה בארוחה מיוחדת עם המבורגר קובה ביף חדש, מבית היוצר של היועץ הקולינרי ומומחה הבשר יענקל׳ה שיין.
 
פתיח הארוחה: כוס שמפניה עם תותים מבית Alexandre Bonnet. ראשונות: כרובית מטוגנת ברוטב עגבניות ופטה, כנפיים חריפות, קרפצ'יו פילה בקר עם פרמזן ובזיליקום ועוד. עיקרית: המבורגר מבשר וואגיו (קובה ביף) טרי, זן בקר יפני 250 גר' מוגש עם טבעות בצל בטמפורה. קינוח זוגי לבחירה: מילפיי תותים שכבות של בצק עלים + קרם פטסייר ותותים.
 
סילבסטר אקדמי
 
אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב פותחת את שנת 2015 עם מופע הבידור הסאטירי, "מייקל", בהשתתפות ליאת הר לב. מיד אחרי זה, כמדי שנה, מסיבת סילבסטר המונית, בניצוחו של די. ג׳יי איתי יצחקי.
 
למסיבה מוזמנים גם אורחים מבחוץ, ככה שאתם לא חייבים תעודת סטודנט כדי למצוא את עצמכם בפנים.
 
פתיחת דלתות: 20:30. תחילת מופע: 21:30. אולם סמולרש, אוניברסיטת ת"א
 
סילבסטרטרו
 
ליין הרטרו "1984" בשת״פ ליין "מסיבת כיתה ד'", שומר באדיקות על מסורת ארוכת שנים, וגם השנה חוגג מסיבת סילבסטר נוצצת במיוחד עם אורחת מיוחדת: הזמרת אילנה אביטל.
 
בחלל אחד של הבלוק תוכלו לסיים שנה עם מוזיקה מהאייטיז שינגנו די.ג'יי עידן גבריאל, טל ארגמן וצח זמרוני + הרבה מוזיקת גל חדש, איטלו-דיסקו, יורוטראש ויורופופ.
 
ברחבה השנייה יציעו לכם לפתוח שנה חדשה, רומנטית וממיסה, עם מוזיקת קיטש והרבה סלואו ובלדות הסוכר של שנות ה-80, שתנגן די.ג'יי מיטל שבח. אביטל תפציע במהלך הלילה למופע פריצה עם כמה מלהיטיה, בהפקה מושקעת, אווירה עליזה וצבעונית, וסאונד משובח, כמו שרק הבלוק יודע להציע.

מסיבת סילבסטר. החל מ־22:30. הבלוק, סלמה 157, תל אביב