אחרי שלושה הפסדים רצופים ולא מעט ביקורות, קצת אוויר לנשימה לדייויד בלאט וקליבלנד. עדיין ללא לברון ג'יימס הפצוע, שייעדר עוד כשבועיים, הקאבס ניצחו לפנות בוקר את שארלוט 87:91.

 

קווין לאב, שסבל לאחרונה מכאבים בגב, שב לפרקט וסיפק ערב נהדר של 27 נק' כולל 3/4 מחוץ לקשת. קיירי אירווינג הוסיף 23 אישיות משלו, דיון ווייטרס תרם 17 מהספסל וטריסטן תומפסון רשם דאבל-דאבל נאה של 14 נק' וריבאונדים.

 

גם במשחק הזה היו לבלאט לא מעט דפיקות לב, והם היו – לטוב ולרע – בחסותו של לאב. בפתיחת הרבע השלישי, אקס מינסוטה נפל לא טוב על הברך, והיה חשש לפציעה נוספת ולא נעימה. אך הפורוורד התאושש, צלף מחוץ לקשת ולקראת הסיום הבטיח את הניצחון עם סל קשה בסיבוב.

 

בוסטון – דאלאס 119:101

 

ראג'ון רונדו שב לפנות בוקר לראשונה לבוסטון, מאז עזב את הקבוצה בחודש שעבר. הגארד זכה לקבלת פנים חמה, כאות תודה על שירותו הנאמן בירוק למעלה משמונה עונות, במהלכן זכו הסלטיקס באליפות ב-2008.

 

ורונדו לא רק כיכב בטקס הצגת השחקנים. הגארד רשם שיא עונתי של 29 נק' באחוזים נהדרים, כולל 5/7 מחוץ לקשת, אליהן הוסיף 6 ריב' ו-5 אס'. מונטה אליס תרם 22 נק' ודירק נוביצקי סיפק 17 סולידיות.

 

 

" זה היה יום מיוחד", סיכם רונדו את חזרתו לבוסטון. "אני עייף רגשית. אני עייף פיזית, אני פשוט סחוט", הודה בסיום. אייברי בראדלי, אקס הפועל י-ם ועד לא מזמן חברו של רונדו לקו האחורי, הוביל את הסלטיקס עם 22 נק'.

 

אוקלהומה סיטי – וושינגטון 102:109

 

קווין דוראנט עשה את מה שקווין דוראנט יודע לעשות. 34 נקודות היו ל-MVP שהוביל את קבוצתו לניצחון על פני הוויזארדס המבקרים.

 

לניצחון הייתה גם משמעות סימבולית נוספת. הוא היה ה-17 של הת'אנדר ב-34 משחקים העונה, ולראשונה מאז תחילת השנה הם לא במאזן שלילי. זאת, אחרי שהחלו את העונה ללא דוראנט וראסל ווסטברוק הפצועים.

 

אפרופו ווסטברוק, הגארד האתלטי הוסיף 22 משלו למאמץ, לצד 6 אס'. בראדלי ביל הוביל את קלעי וושינגטון עם 21. ג'ון וול סיים עם 14 נק' ו-12 אס'.

 

גולדן סטייט – טורונטו 105:126

 

בהתאם למצופה, במפגש בין מוליכת המערב למוליכת המזרח יכולה העונה להיות רק מנצחת אחת.

 

סטף קארי הוביל את הווריורס לניצחון שלישי ברצף עם 32 נק' ו-12 אס'. דריימונד גרין המשתפר רשם טריפל-דאבל של 16 נק', 11 ריב' ו-13 אס'. מאריס ספייטס הוסיף 26 נק' ו-8 ריב'.

 

 

בצד השני, גריבס ואסקס עלה מהספסל והוליך את קלעי הראפטורס עם 25. קייל לורי סיים עם 22 נק' ו-8 אסיסטים, כאשר טורונטו לא רק הפסידה את המשחק אלא גם את ראשות המזרח לאטלנטה.