המשקיעים שומרים על שערו של הדולר-שקל באופן שלא מתפרץ לעבר שער הארבעה שקלים ובימים האחרונים הוא הקרין תנודתיות במסגרת גבולות ברורים למדי. הדולר התחזק אתמול לעומת השקל אך בימים הקודמים הוא נחלש.

במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר כי "הדולר-שקל ממשיך לדשדש מעל רמת 3.90, כפי שהוא עושה לאורך כל השבוע האחרון, מאז חג המולד. נראה כי המסחר ימשיך להתנהל סביב רמת המפתח של 3.90 עד סוף השנה. כאמור, בתפר שבין חג המולד וראש השנה האזרחית המסחר בשוק העולמי מאוד דליל ולא נרשמות תנועות מיוחדות. רק עם התחדשות המסחר בתחילת השנה, נוכל לראות לאן נוטה המומנטום של הצמד והאם התיקון שאפיין את החודש האחרון יימשך. אם נראה ירידה מתחת ל-3.875, הדבר יאותת על המשך תנועת התיקון לעבר 3.85 ומטה. מנגד, עלייה מעל 3.95 תדרבן שוב את הספקולנטים לבצע ניסיון נוסף לפרוץ את רמת המפתח הפסיכולוגית של 4.
בעולם, הדולר ממשיך לשבור שיאים, ולמרות התנודתיות הנמוכה מדד הדולר קבע אתמול שיא חדש והוא נסחר ברמתו הגבוהה ביותר מאז אפריל 2006. על פניו, 2015 אמורה להמשיך ולסמן את מגמת ההתחזקות של הדולר, וזאת על רקע הצפי להעלאות ריבית מצד הפד. מנגד, מצבו של השקל, לפחות בפתיחת השנה, די עגום, וזאת על רקע הבחירות והחשש כי בהינתן יחסי הכוחות במערכת הפוליטית גם הקואליציה הבאה תתקשה להחזיק מעמד זמן רב".