המשא ומתן בין התצחדות התעשיינים לבין ההסתדרות על העלאת שכר המינימום יימשך כרגיל למרות המשבר הקואליציוני, כך אמר היום נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר נשיאות הארגונים העסקיים, צביקה אורן. לדבריו,  "הפערים עם ההסתדרות אינם גדולים וניתנים לגישור ועל כן אני מאמין כי נגיע להסכם עם ההסתדרות עוד השבוע". 

כמו כן הוסיף אורן כי "מי שעומד בראש מעיניי במשא ומתן הם העובדים בישראל. אנו אלו שצריכים לטפל במועסקים שלנו ולדאוג לרווחתם. שכר המינימום לא יפתור את כל בעיות יוקר המחייה, אך יאפשר צמצום פערים בחברה הישראלית. מעבר לשכר המינימום, יש לפעול להעלאת פריון העובדים, על ידי יצירת פלטפורמות להכשרה וחינוך מקצועי".  

בהסתדרות אופטימים פחות והיא תקיים כנס היערכות לקראת השביתה הכנס יוזמתו של יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן יתקיים ביום חמישי. בהקשר לזה יו"ר ההסתדרות אמר "יש להביא עוד היום פתרון לסוגיית שכר המינימום ולצמצום תופעת עובדי הקבלן".  

ניסנקורן הוסיף ואמר כי  "המאבק בעוני לא יכול להתעכב עוד רגע אחד. לא נאפשר התעלמות מ-700 אלף משפחות שחיות משכר מינימום. יש להביא עוד היום פתרון לסוגיית שכר המינימום ולצמצום תופעת עובדי הקבלן"