בסוף השבוע דיווחה חברת פרטנר על מינויה של עטרה ליטבק שחם כמנהלת השיווק. ליטבק שחם מכהנת כיום בתפקיד מנהלת המיזם CMO שבקבוצת יבואני הרכב כלמוביל.



ליטבק שחם הייתה בעבר סמנכ”לית שיווק ואחראית על האסטרטגיה בבזק בינלאומי. היא גויסה לפרטנר על ידי המשנה למנכ”ל איציק בנבנישתי, שעד לפני כשנה היה מנכ”ל בזק בינלאומי. הכיסא שבו מתיישבת ליטבקשחם נחשב ל”כיסא מפלט”. בשבע השנים האחרונות התחלפו בתפקיד התובעני הזה לא פחות משבעה מנהלי שיווק - אחת לשנה בממוצע.


בשנת 2010 מונה למנהל שיווק יעקב קדמי, שהחליף את ארז פז. שלוש שנים קודם לכן, ב2007, החליף פז את איריס בק, המשמשת כיום כסמנכ”לית בכירה לתקשורת בקבוצת טבע. קדמי החזיק בתפקיד עד אוקטובר 2012, ואז פרש.
 

לאחר כמה חודשים ללא מנהל שיווק, במאי 2013, נכנס לתפקיד צביקה שיינפלד, שהחזיק בו כחצי שנה. לקראת סוף השנה הגיעה מנהלת השיווק נעמה גת, לאחר שסיימה קודם לכן קדנציה מוצלחת באותו התפקיד בבנק מזרחי טפחות, דומה היה שנמצאה המנהלת האידיאלית. אלא שגם גת כיהנה בתפקיד כחצי שנה בלבד. היא הוחלפה בפברואר 2014 ביגאל ברקת, שגויס לתפקיד מקבוצת ישראכרט. ברקת שימש בתפקיד עד לאחרונה והוחלף בימים אלה בליטבק-שחם.
 
לנוכח התחרות החריפה בענף הסלולר, תפקיד מנהל השיווק הפך לתובעני ביותר. הוא מצריך יצירתיות מתמדת ושימור מעמד החברה הן מול החברות הוותיקות והן מול המתחרים החדשים. זאת ועוד, פרטנר ידעה בשנים האחרונות בעיות ביציבות הניהולית, המוסברות בין השאר בחילופי הבעלים. 
החברה, שנשלטה בידי אילן בן דב, נשלטת כיום בידי חיים סבן. 
 
המנכ”ל חיים רומנו מינה כבר שני מנהלי שיווק, אולם כיוון שעל פי ההערכות הוא יבקש בתוך שנה עד שנתיים לסיים את תפקידו, בחירת מנהל השיווק נעשתה כעת בידי המשנה למנכ”ל בנבנישתי.