#  אחרי שהביאו לעולם ילד, נפרדו,  התראיינו לתקשורת, חזרו זה לזה, נתנו עוד ראיונות לתקשורת, הביאו לעולם ילד נוסף והתראיינו עוד קצת לתקשורת, דורין אטיאס ואלי מדר שוב נפרדים. 

#  צביקה פיק מוזמן להיכנס לחדר האיפור, כי בימים אלה עובדים במערכת התוכנית של אמנון לוי על ספיישל שאמור לעסוק בכל הסכסוכים של המאסטרו ב־30 השנים האחרונות, כולל כאלה שהגיעו לבית משפט וגם כאלה שלא. 
לוי, מעלה, מעלה, מעלה?

”כן, זה נכון. אני לא יכול להגיד כלום בשלב הזה, כי אנחנו עדיין בשלב התחקיר".
 
צפה להפעלת לחצים.
”טוב, אני אצפה. למה? את מדברת מניסיון?". 
מ"פיק מוזיקה" נמסר: ”יקירתי, אנחנו לא מתראיינים ושיהיה לך יום טוב".
#  מי ששוטט השבוע בשוק הפשפשים ביפו יכול היה לקנות בכמה גרושים שעון שולחני בגודל 15X15 ס"מ ועליו חרוטה ההקדשה: ”ליו"ר ההסתדרות עופר עיני, בתודה על תרומתך ולרגל סיום תפקידך כיו"ר ההסתדרות. על החתום, עובדי משרד ראש הממשלה". באופן מפתיע, הרוכל לא הצליח להיפטר מהסחורה הלוהטת, שכוללת מנגנון פלסטיק סיני. היה שם גם אלבום תמונות של עיני משלל לוקיישנים. המחיר? 1,500 שקל ואפשר להתמקח.
 
עיני, ככה? בלי סנטימנטים?
”את רצינית?! לא זוכר שקיבלתי מהם שעון. לא קיבלתי מהם כלום. מוזר. אני אבקש מההסתדרות לבדוק את זה".
רביעי שעבר, היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין אוכל ארוחת צהריים עם שני אורחים של כבוד: רון פרושאור, שגריר ישראל באו"ם, ואברם גרנט, נציגנו בכדורגל האפריקאי.
 
כבוד היועמ"ש?
”אני עסוק, באמצע ישיבה. לא יכול לענות לך, ראיתי את הודעת הטקסט ששלחת לי".


#בזמן שהקהל מתפעל מהופעתה של דנה אינטרנשיונל כקרואלה דה ויל בהצגת החנוכה ”101 כלבים דלמטיים", מאחורי הקלעים התחוללו שלל דרמות. 
כך למשל, בזמן ההצגה בהיכל התרבות בבאר שבע, אינטרנשיונל חשה משועממת והחליטה להעביר את הזמן במריחת מסקרה וליפסטיק על תמונתו של עברי לידר, שקישטה את החדר שלה. באותו הלילה, אחרי ששחקני המחזמר המשועשעים עזבו את המקום, מנהל האולם ראה את תוצאות היצירה שלה, נבהל ובדק בקלטות האבטחה מי אחראי לוונדליזם. 
 
יאיר נגיד, מנכ"ל המשכן לאמנויות הבמה, באר שבע: ”דנה היא מצחיקה וילדותית, וזה נחמד. בין זה לבין להשחית תערוכה וציוד ציבורי יש הבדל. לפי דעתי היא לא הייתה צריכה לעשות את זה. פניתי למנהל שלה והוא לא חזר עם תשובה. אנחנו הצלחנו למחוק את זה, ועברי לידר חזר לפרצופו הטבעי".
 
שי כרם, המנהל האישי של דנה אינטרנשיונל: ”מדובר ברימל יוקרתי ביותר. על איפור כזה גובים בדרך כלל אלפי שקלים, אבל בגלל שעברי הוא חבר, זה בחינם"