- בקרוב מאוד מתעתד גיא לרר להציע נישואים לבת זוגו, הדס שינדלר. ואם השם הזה נשמע לכם מוכר, זה משום שהיא אחותה של שי־לי שינדלר, שבמקרה גם מגישה לצדו את “צינור לילה".




לרר, יהיה גם סרטון ויראלי?


“זה כבר לא חדש".

- שני בערב, ארוחה למוזמנים בלבד ששילמו אלפי דולרים כדי להאזין לנאומו של ג'ון קרי ולסעוד במחיצתו. שגריר ישראל בוושינגטון, רון דרמר, דופק איחור לא אופנתי ומגיע רבע שעה לפני תום הנאום ונשאר לעמוד בפתח. יומיים לפני כן הוא לא איחר, אלא לא הגיע בכלל לארוחת הערב החגיגית בפורום סבן בשל מה שנמסר כשפעת קשה. בשגרירות ישראל בארצות הברית סירבו להגיב.

-עוד אחד שמתמסד הוא עודד קובו, זה שיצא פעם עם בר רפאלי וגם בנו של בבו קובו. הוא מתכוון להציע נישואים לבת זוגו בארבע השנים האחרונות, אבל רגע לפני הם צריכים לעבור אצל עורך הדין ולחתום על הסכם ממון.
רוני מילוא, שפעם היה שר וגם ראש עיריית תל אביב, הגיש בבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה לשחרר אותו מתפקידו כנאמן על נכסים שהוריש המיליארדר המנוח סמי שמעון לבתו אלכסנדרה, ולפסוק את שכר טרחתו. מילוא טוען כי הוא אינו מסוגל להמשיך בתפקידו הואיל וכל הנכסים נמצאים בידי עו"ד שי רייכר, מנהל העיזבון, שאינו משתף איתו פעולה ואינו מוסר לו פרטים. השכר: 500 דולר פלוס מע"מ לשעה, כפול 90 שעות עבודה.


מילוא, שכר מינימום?


“איני מעוניין לדבר על כך. ביקשתי להשתחרר מהתפקיד, כי אני רואה את הדברים אחרת".


חוזר לפוליטיקה?


“חס וחלילה. עשיתי משהו רע? הפרק הזה נגמר".
מיכל ושולי רנד, שבשנה האחרונה הספיקו להיפרד, לחזור ולהכחיש שמועות על תקריות לא נעימות ביניהם, שוב ביחד. בתוך המסגרת הזוגית המלבבת, מיכל החליטה לכתוב את הסרט העלילתי הראשון שלה, על הקשיים של בעלי התשובה בעולם החרדי.


רנד, מבוסס על סיפור אמיתי?


"בוודאי. אומנם קצת בדיליי, אני לא נמצאת במקום שבו בנותי נמצאות, אבל בהחלט עברתי את התקופה הזאת".


השנה האחרונה בחייך גם חלחלה לעלילת הסרט?


“היה לי יותר זמן לכתוב".


את שלמה עם החזרה אל שולי?


“בוודאי, אחרת לא הייתי חוזרת אליו. לדאבונן של כל הנשמות הטהורות והטובות, החלטנו לא לזרוק את השנים שלנו יחד לפח ולאחד את המשפחה".


מי הן הנשמות הטובות?


“חסר? כל מי שרוצה לתת ביס במותג ‘שולי רנד' - לגרור אותו למופעי התנדבות, להפוך אותו לפרזנטור בגרושים, ואני מפריעה להם. מצבנוהכלכלי בכי רע, אנחנו חייבים המון כסף. עובדים קשה בניסיון להחזיר את החובות, אבל כרגע זה נראה דמיוני. מדובר בתיאטרון שקרס, חובות של חברה בע"מ. זה לא חובות של מכולת".


שולי רנד, ערכי המשפחה כערך עליון?


“לשאלתך אם אנחנו חיים ביחד, תשובתי היא שאנחנו חיים ביחד. כל טוב והמשך יצירה מהנה".
המבזק שלא בנה על חוק המע"מ. חן אמסלם היא הפרזנטורית של מותג בגדי הים טורקיז לעונת קיץ 2015.

אמסלם. צילום: רם וליץ



 
אל תאמינו לסטיגמה: אף על פי שאביב גפן נחשב לרוקיסט פרוע, הוא הקדים בשעה וחצי להשקת אלבומו החדש בחנות סטימצקי בגרנד קניון בחיפה. אחר כך הגיעו 50 מוזמנים אקסקלוסיביים לחזות בהופעה אינטימית שלו, שלצערם לא זכו לסלפי משותף.
שישי שעבר, סינמטק תל אביב, הפרמיירה לעונה החדשה של “תא גורדין" ב יס. הגיעו: רן דנקר, אלי דנקר, גילת אנקורי, יאנה גור, אביב אלוש, אנחל בונני, מוני מושונוב, אבי קושניר ושות'. שבת שלום.